|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Da jeg bodde i USA ble vi støtt og stadig servert corn dogs til lunch på skolen. Dette er pølser på spyd, dyppet i maisbrød-røre, og frityrkokt. Virkelig ikke en av mine favoritter, men Glittermannen har lenge hatt lyst til å teste denne tradisjonelle amerikanske "delikatessen". Derfor lagde jeg her hjemme i dag. Det må være omtrent det mest usunne man kan få tak i, pølse innbakt i brød laget av fint hvetemel og maismel, deretter frityrkokt i solsikkeolje.
Sist redigert av Tallulah : 11-06-10 kl 20:15. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Dette kjøpte guttungen når vi var i Florida i februar. Han var den eneste av følget på 9 stykk som likte dem.
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Dette må prøves, håper jeg ikke liker det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Av en eller annen grunn har jeg trodd corn dogs var vegetarpølser, sunne sådan. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Kult bilde! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!
Jeg tror jeg kunne ha dytta innpå hvis det var vegiepølser inni. Fritert mat er jo godt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Yummi! Stor favoritt fra tivoli i USA. Lurer på om det blir en usunn middag her i nærmeste framtid gitt! Tusen takk!
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Desverre så elsker jeg fritert mat, så dette skal jeg i k k e lage. Sjansen for at jeg ville likt det er alt for stor |
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!OMG!
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!Woha! Jeg har alltid lurt på hva corn dogs er for noe!
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Verdens mest usunne middag - Corn Dogs!
Njæ, jeg liker ikke smaken rett og slett. Det er som pølse i usøt smultring. Men det finnes jo nok av andre som liker dem. Jeg tipper de har høyere novelty-effekt enn smakseffekt.
|
![]() |
|
|