Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Handle på Ellos

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-10, 00:00   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handle på Ellos

Noen som vet hva beløpsgrensen ligger på når man handler med ellos-konto/faktura??? Er det kr 3000?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 00:07   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle på Ellos

Det er spørs hvor mye du har fått innviglet. Jeg har 10000 kr der. Men bruker det ikke.

Gammel 14-06-10, 00:10   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj så mye? Ok, da får jeg bare prøve, bestillingen går vel ikke igjennom dersom beløpet er for høyt vil jeg tro. Ble vist mange bikinier i ulike fasonger og str ++++ nå når jeg først holdt på. Retur blir det jo selvf uansett da, så da går det jo for det samme.....

Gammel 14-06-10, 00:16   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Dem prøver å friste meg med høyere kreditt og mange forskjellige tilbud for jeg skal handle der.

Gammel 14-06-10, 00:21   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Ja, samme her. Fikk et tilbud med 50%rabatt her om dagen....... Og når man finner kåpe med 60% avslag så er det nå så Tror ikke jeg har fått tilbud om høyere kreditt da, men har aldri bestilt for over 2500... Mannen tror jeg er gal, men ble beroliget da han såg at det var mye av samme men i ulike str

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.