Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Personverninnstillinger på Facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 19:03   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Personverninnstillinger på Facebook

Jeg ble i går ( på grunn av bursdag) gjort oppmerksom på at ingen kan se veggen min på facebook, og når jeg sier ingen så betyr det ingen bortsett fra meg selv. Det er det jo liten vits i, men hva søren skal jeg trykke på for å få det bort. :argh:
Jeg blir sur, har trykket og lett meg gjennom hele facebookkontoen min men finner ikke feilen. Har bare venner som standardinnstilling over hele fjøla men klarer ikke å fikse det allikevel. What to do?

Gammel 16-06-10, 19:35   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personverninnstillinger på facebook

Skal lete litt. :-)

Gammel 16-06-10, 19:38   #3
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk, det er en hake der for å la andre publisere på veggen min. Den har jeg også på.

Gammel 16-06-10, 19:39   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Tusen takk, det er en hake der for å la andre publisere på veggen min. Den har jeg også på.

Det var rart. Det var liksom det eneste jeg fant som det kunne være...

Gammel 16-06-10, 20:39   #5
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Personverninnstillinger på Facebook

Gå inn på personvern og "tilpass innstillinger" (blå skrift nederst i lista), og sjekk om du har haka av for "bare meg" på "innlegg"

Gammel 16-06-10, 21:00   #6
Mani
Helt vanlig

Standard

Sv: Personverninnstillinger på Facebook

Tror nesten jeg har klart å ordne det, er jammen ikke helt sikker på hvordan.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.