|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Avslutningsgave til lærerStoresøster skal ha sin siste skoledag i morgen, hun starter i ny skole etter sommerferien.
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Avslutningsgave til lærerHadde skrevet et langt svar, og POFF så var det borte.
![]() |
#3 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avslutningsgave til lærerDu kan jo lage en tema-kurv, avhengig av hvem denne læreren er? Hva med jordbær, kremfløte og en musserende vin? Eller velværeprodukter, duftlys og et blad? Kanskje solkrem, en krimpocket og et badehåndkle - klar for stranden? Urtepotte og friske urter? Eller et gavekort på en god restaurant, litt kjedeligere å gi, men akk så deilig å få? (Det siste skal jeg gi til en tapper kontaktlærer på ungdomsskolen, særdeles velfortjent etter at hun har holdt ut med min kverulerende sønn i tre år.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Avslutningsgave til lærerBlomster, planter til hagen, vin, sjokolade, velværeprodukter, bok, gavekort, smykker, album med bilder fra tida med klassen... er det jeg kommer på å ha fått i sommergave og avslutningsgave som lærer.
![]() |
#5 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Avslutningsgave til lærer
Fantastiske gaver alt sammen!
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Avslutningsgave til lærerJeg skal ordne med 4 gaver.
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Avslutningsgave til lærer
Der trenger jeg ideer også. Har en kjempeflink assistent i klassen, ung kul skatetype, som slutter nå. Vil gi ham en sluttegave. Abbonerer på tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Avslutningsgave til lærerJeg tror jeg må spørre gutten min ja.
![]() |
|
|