|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() HTC Desire vs. Iphone 4?Skal ha meg ny mobil - og det står mellom disse to.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC Desire vs. Iphone4?På hvilken måte er du avhengig av din iPhone Touch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: HTC Desire vs. Iphone4?Desiiire.
![]() |
#4 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC Desire vs. Iphone4?Desire! Jeg liker min bare bedre og bedre.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: HTC Desire vs. Iphone4?iPhone! Har ingen erfaring med HTC, men elsker iPhonen min. Og med multitasking og bedre kamera blir det jo enda bedre. Ja, det er litt kjipt at man ikke kan installere hva man vil, men trenger man egentlig mer enn det som er på app-store? Man er jo rimelig sikker på at man ikke installerer et program som skader telefonen hvertfall. Og jeg tror det går an å låse den opp også hvis man absolutt vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: HTC Desire vs. Iphone4?
Jeg har ikke iPhone Touch.. jeg har Ipod Touch - og det er mitt lille leketøy mht spill, surfing på nett og musikk. HTC'n min er telefonen og mail "maskinen" min
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
Det har jeg på Ipoden min
![]() |
#8 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: HTC Desire vs. Iphone4?Man må vurdere sine egne behov. Android-telefoner har i flere muligheter og er mer fleksible enn Apples iPhone. Hvis man har behov for noen av disse skal man kjøpe en Android-telefon. HTC Desire ser veldig fin ut, og de jeg kjenner som har en er veldig fornøyd. Når det er sagt, flere muligheter er ikke alltid noen fordel; det gir også flere muligheter for heft og irritasjon. Apples telefoner er mer begrenset – det er med vilje, og hvis det de gjør er godt nok, det er det for meg, så vil jeg anbefale en iPhone (også en 3GS uten multitasking). Hvis man allerede bruker en iPod Touch organiserer man sannsynligivs allerede musikk, lydbøker og podcasts i iTunes (som det også er delte meninger om – jeg mener iTunes er veldig bra), og da kan det være verdt ganske mye å bare kunne fortsette med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel, Desire kan godt være mye pleasure også. Det er vel egentlig ikke noe iPhone/iPod Touch kan som ikke Android-baserte telefoner kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: HTC Desire vs. Iphone4?Jeg blir mobbet av min nerdevenn fordi jeg egentlig ønsker meg en HTC Desire, fordi det er den beste løsningen totalt sett (og "alle" ordentlige technonerdias er enig i det, visstnok) - mens jeg bare faller pladask for alt Apple finner på å gi ut, rett og slett fordi det er så utrolig lekkert. "OK, så du er en fjortispike som synes at alt er bra bare det er hvitt?
![]() |
|
|