|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Triste skjebnerUt fra en boliigannonse får jeg lyst til å spørre hva får deg til å tro at folk har en trist skjebne? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Triste skjebner...Jeg synes det er stor forskjell på å ha det rotete fordi man fungerer best sånn og det å faktisk legge ut en leilighet full av rotter og søppel fra krigen. Selv det mest intense rotehue rydder da vel før visning? Man vil jo ha mest mulig for boligen?
|
|
|
#3 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Triste skjebner...
En skulle tro det Blondie. Leiligheten jeg var å så på skulle ikke selges, men leies ut gjennom kommunen. Som ikke hadde den minste anelse om hvordan det så ut der inne. Leietaker hadde sagt opp sin kontrakt og ikke betalt på et halvt år og skulle flytte. At de som leide i etasjen under klaget på stygg lukt hadde de ikke gjort det minste med. Heller ikke at damen som leide kunne luktes på mange meters avstand. Og ingen var i stand til å hjelpe henne. Ble det påstått. Jeg fikk ganske mye informasjon siden en venninne var hennes svigerdatter, og hun hadde i lang tid forsøkt å få hjelp med sin svigermor, til ingen nytte. Damens egne barn hadde gitt opp. Og jeg husker at jeg tenkte at om jeg skulle bli så dårlig som det der da håper jeg noen kan hjelpe meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Triste skjebnerLitt av problemet med salg av eiendommer som leies ut er jo at leietakerne som oftest helst vil bli boende. Da er det vel ikke nødvendigvis velvilje man møtes med. Jeg har vært på et par visninger som har skremt vannet av meg - selv om jeg liker å tro at jeg klarer å se forbi møkk og rot...
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Triste skjebnerJeg har litt erfaring med slike skjebner (jobber i sosialtjenesten), og de er faktisk ganske vanskelige å hjelpe -om de ikke vil det selv.
|
|
![]() |
|
|