Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor lang bør en kjole være?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 17:08   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor lang bør en kjole være?

Jeg prøvde en fantastisk kjole i dag. Men den rakk meg midt på leggen, og det tror jeg blir for langt. Hvor lang kjole kan man ha når man er bare 163 og ikke slank?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 17:09   #2
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang bør en kjole være?

Enten over det tykkeste på leggen, eller under. Rett under knærne liker jeg best.

Bill.mrk. 161,5 cm og ikke særlig smal.

Går det an å legge den opp på et vis?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 17:15   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

For å svare på overskriften så bør en kjole være minst sa lang at man ikke ser musa.

Jeg er ca like lang som deg, og mener den mest flatterende lengden er rett under kneet.

Evt over kneet, men det funker ikke med mine knær.

Gammel 18-06-10, 17:17   #4
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Enten over det tykkeste på leggen, eller under. Rett under knærne liker jeg best.

Bill.mrk. 161,5 cm og ikke særlig smal.

Går det an å legge den opp på et vis?

Nei den kan ikke legges opp. Det er en volang nederst. Kan forestille meg at det blir finest rett under kneet for meg ja. Jeg har ikke brukt kjoler siden jeg var kjempetynn, og ganske ung. Og da var det godt over knærne det gikk i. Er ikke der lenger.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 17:24   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker, som Mjau, best kjoler som går rett under kneet. Har kortere og lengre, men jeg føler meg mest vell i de som skjuler kneskåla. :komplekser:

Gammel 18-06-10, 17:26   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Nei den kan ikke legges opp. Det er en volang nederst.

Det fixer skredderen i Storgata (ved Veita) lett som en plett. Det er jo bare å ta av volangkappen, gjøre kjolen passe kort og deretter sette på kappen igjen. Han er ikke dyr, så om dette er drømmekjolen så ville jeg deponert på den og tatt den med til ham for å høre.

Gammel 19-06-10, 13:37   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg liker, som Mjau, best kjoler som går rett under kneet. Har kortere og lengre, men jeg føler meg mest vell i de som skjuler kneskåla. :komplekser:

Men ofte blir jeg for lang med mine 176 cm.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:59   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg også, men har funnet ut at en underkjole med fin kant gjør nytten når kjolen er litt kort for mine krøllete knær.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.