Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bryllupsgave når man ikke skal delta på festen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 11:36   #1
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Bryllupsgave når man ikke skal delta på festen

Min mann og jeg er invitert i bryllup til en venninne av meg fra videregående. Vi har hatt lite kontakt det siste tiåret. Ingen av oss har møtt hennes kommende mann. Det er snakk om et utebryllup. Dessverre kan vi ikke delta da vi har besøk den helga og bryllupet er så langt unna at vi måtte ha overnattet på stedet.

Paret ønsker seg penger til en reise. Jeg har aldri gitt pengegaver i et bryllup før og liker egentlig ikke det - synes det er mer personlig med en gave. Vurderer likevel å gi penger siden det var det de ønsket seg. Men hvor mye skal vi gi? Gir man det samme uavhengig av om man skal i bryllupet eller ei?

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.