|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelp! Størrelser på langpannerI går forsøkte jeg å lage brownies i en stor langpanne, og det gikk rett vest. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hjelp! Størrelser på langpannerVil nå si at langpanne er den størrelse langpanna som hører til ovnen og så blir liten langpanne mindre enn det.
|
|
|
|
#4 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hjelp! Størrelser på langpannerMen "langpanne som hører til ovnen" er ikke mye til standardstørrelse, siden ovnsstørrelsene varierer. Da må man a) måle langpanna si og justere oppskriftene etter det, eller b) kjøpe langpanner i standardmål, og slippe unna all regninga. Jeg heier på b.
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hjelp! Størrelser på langpanner
Ser den, men har hittil bare vært innom "gamle" ovner så ikke vært noe problem der liksom......
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Størrelser på langpannerI den oppskriften bruker nå står det liten langpanne,20X30. Så jeg oppjusterte oppskriften med 1/2 del til 26X39. Jeg hadde ikke nok ingredienser til å doble til en 30X40. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Størrelser på langpannerStor langpanne er standard 30 x 40 cm. *fasit*
|
![]() |
|
|