Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør til denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 10:20   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbehør til denne kjolen?

Problem: Jeg skal i bryllup. What to wear? Det er snakk om Nord-Norge i august, dvs. alle værtyper og -temperaturer er mulige.

Mulig løsning 1
: Sort silkekjole fra Peppercorn, kjøpt på Match i går.
(fant ikke bilde av den på nettet, og har ikke speil/mulighet her til å ta bilde av den på min vakre kropp )

Den skrår ut og henger helt løst nedover kroppen. Jeg trenger med andre ord ikke holde pusten i denne, genialt.

Slik er ryggen:

Jeg tror fargene ble litt blasse her, blomstene har skarpe rosa/rød-farger.
Lengden er til kneet på meg.

Røde strømper og sorte sko?
Sorte strømper og røde/rosa sko?
Andre forslag?

Jeg er ikke heeelt komfortabel med konseptet ermeløs. Kan jeg ha en slags t-skjorte inni her? Eller noe utenpå?

Kan jeg i det hele tatt bruke denne i bryllup? Jeg syns den var mere kul enn peeen, men det er omtrent der jeg vil være, i grunnen.

Mulig løsning 2: Være høytidelig og bruke kofta i kirke og middag, og så skifte til kul kjole til kaffe/fest. Men jeg vet ikke om jeg er moden for å stille som eneste koftebruker i bryllup i dette området.

Mulig løsning 3: En helt annen kjole.

Hva syns dere?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.