Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Male hagebenk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 11:26   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Male hagebenk

Jeg har en benk ute som trengs å males.
Jeg har fått det for meg at en eller annen lillafarge kan bli kult.
Men siden det er alt for mange farger å velge mellom, og mellomnavnet mitt er VinglePetter, trenger jeg hjelp.

Hvilken farge til denne benken?
Et par bilder slik at dere kan se hvor den skal stå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 11:30   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male hagebenk

Denne tror jeg kan bli flott i hvit. Blank hvitfarge. Så kan du heller sy lilla puter til den og invitere meg på et glass vin

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 11:33   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville hatt den i hvit, sånn båthvitmaling som jeg aldri husker hva heter. Skipsmaling eller noe. Det blir blankt og fint. Også kan du heller ha spreke puter til den.

Gammel 22-06-10, 23:03   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ok, da ble det hvit.

Jåla: Du kan sy puter, så spanderer jeg vinen

Gammel 23-06-10, 08:06   #5
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jåla: Du kan sy puter

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 08:18   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvitt blir fint - men dyp lilla-mot blått - med røde puter i har og vært lekkersmekkert.

Gammel 23-06-10, 08:33   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Ikke si sånn Bauche. Nå blir jeg tvil igjen :VinglePetter:

Har du evt et bilde av den fargen du skisserer?

Gammel 23-06-10, 08:44   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sånn, men en mer glossy farge.

Jeg synes blålilla og mørkt hus passer veldig godt sammen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.