|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sheer Cover - mineral makeupNoen som har prøvd dette?
![]() |
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Sheer Cover - mineral makeupJeg er ganske nyskjerrig på det der jeg også, men det virker for godt til å være sant tenker jeg, siden de har en haug med skuespillere som promoterer dette. Men altså, hvem vet?
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sheer Cover - mineral makeupReklamen kommer sammen med reklamer som påstår at ved å bruke en situps-maskin i noen uker vil man kunne forvandle ølmage til sixpack, så jeg er skeptisk.
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Sheer Cover - mineral makeupJeg har sett reklamen for dette, flere ganger. Hun ene berta som er med i den reklamen, ei blond ei fra CSI Miami, roser denne opp i skyene, og påstår at dette er hemmeligheten bak hennes vakre hud.
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Sheer Cover - mineral makeup
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sheer Cover - mineral makeupJeg ville heller prøvd enten Everyday Minerals eller (min favoritt) Alima. Produkter som trenger tv-shop for å selge tror jeg personlig ingenting på.
![]() |
|
|