Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hull i ørene, når er det grodd?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 17:16   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hull i ørene, når er det grodd?

To stolte jenter har fått hull i ørene i dag. Jeg lurer litt på hvor lenge man skal drive og vri rundt på øredobbene, rense og styre på før det er noenlunde grodd?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 19:53   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hull i ørene, når er det grodd?

Er det ikke 2mnd eller noe sånt? Husker jeg fikk masse betennelser i begge og øredobben grodde fast. *ikke gode minner*

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 19:56   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seriøst, har 06-barnet ditt fått hull i ørene? Så sinnssykt harry!

Jeg hadde ikke tatt hull i ørene på en 02-moell heller, men en fireåring...

Det gror etterhvert, hvis det ikke blir en skikkelig infeksjon eller dobben blir revet ut under lek.

Gammel 24-06-10, 19:57   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tvillinger Mim. 2 02barn.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 20:10   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Tvillinger Mim. 2 02barn.

Jaja, vi får håpe det gror pent. Jeg ville aldri gjort det, og etter å ha lest en del skrekkhistorier på forum, så kommer jeg til å fortsette å ha foten nede i mange år til.

Gammel 24-06-10, 20:56   #6
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun spurte vel strengt talt ikke om hva noen mente om at barna har fått hull i ørene?? Det er det vel nok diskusjoner her inne om fra før.

Kan tenke meg de er stolte Tror det er ca 2 mnd jeg også.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 21:01   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Les denne tråden her. Der finner du ein del tips og råd

Gammel 24-06-10, 21:52   #8
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ærlig talt så bryr jeg meg ikke om din mening, Mim, i så fall ville jeg ha spurt etter den. Jeg synes at 8 år er greit for mine barn, og legger meg ikke opp i om/når du synes det er greit at dine barn får. 4-åringen min har ikke fått hull i ørene, og det blir ikke aktuelt får hun er på samme alder som de andre.

-02
-06
Gammel 24-06-10, 21:52   #9
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Standard

og takk for svar, da vet jeg sånn ca hva jeg har å forholde meg til.

-02
-06
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.