|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() En eller to vasker på badet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Er det mer enn én person som skal bruke badet, så ville jeg hatt to vasker.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Jeg personlig syns at to er veldig kjekt, men det er ikke en prioritert sak for meg på et bad (om det går utover noe annet). Vi har to vasker nå og hadde bare en tidligere. Den typen vasker du har valgt ser veldig upraktiske ut, med tanke på vannsøl og renhold, men liker man dem så overlever man sikkert det. Noe som jeg derimot syns er veldig flott og som jeg har nå er en egen dør inn til selve toalettet. Da kan noen sitte der i fred og ro og andre kan være på badet. Det er veldig praktisk og noe jeg skal ha i eventuelle nye bad om det finnes plass til det. Det er nok temmelig uvanlig i Norge i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Vi har en, ganske stor en da. Så Hannah og Peder står ofte på krakken sammen og pusser tenner/vasker seg etc.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?
Jeg og mannen er ofte der alene, f.eks. på kvelden. Vi liker å legge oss samtidig. Da er det typisk at den ene skal vaske ansiktet og den andre skal pusse tennene. Ikke noe stort problem, men deilig å slippe å vente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Vi legger oss også alltid samtidig, men jeg foretrekker likevel bare en vask. Av samme grunner liker jeg å være alene på kjøkkenet også, jeg irriterer meg bare over søl og rot når vi er to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?To vasker! Er veldig fornøyd med det altså. Hadde en vask før vi bygde hus, og det er stor overgang synes jeg.
![]() |
#9 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Vi skal bytte et stort og et lite bad nå. På hovedbadet skal vi ha to vasker. Jeg er ikke så glad i vasker som står oppå benken, så vi kommer til å ha nedfelte vasker.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Gjerne to, men ikke om det går utover viktigere ting, som plass til et skap til håndklær. (SAAAAVNER! Vi har satt inn div løse hyller da.)
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Jeg lurer veldig på dette jeg og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Jeg ville definitivt hatt to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Curlingkone
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Jeg og mannen er nesten alltid på badet samtidig på kvelden. Så da syns jeg det er digg at vi nå har to vasker. Evt en avlang med to armaturer
![]() |
#18 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Vi har to, og det er veldig praktisk siden vi legger tre unger samtidig. I nyhuset får vi to bad. Da får ungene dobbelvask på sitt bad mens jeg og mannen deler en på vårt bad.
![]() |
#20 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: En eller to vasker på badet?Jeg synes en vask ser penere ut |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|