Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

En eller to vasker på badet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 17:28   #1
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

En eller to vasker på badet?

Vi holder på med planlegging av hovedbadet. Vi lurer på om vi skal ha en eller to frittstående vasker. Denne typen:

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:30   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En eller to vasker på badet?

Er det mer enn én person som skal bruke badet, så ville jeg hatt to vasker.

Gammel 24-06-10, 17:31   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg personlig syns at to er veldig kjekt, men det er ikke en prioritert sak for meg på et bad (om det går utover noe annet). Vi har to vasker nå og hadde bare en tidligere. Den typen vasker du har valgt ser veldig upraktiske ut, med tanke på vannsøl og renhold, men liker man dem så overlever man sikkert det. Noe som jeg derimot syns er veldig flott og som jeg har nå er en egen dør inn til selve toalettet. Da kan noen sitte der i fred og ro og andre kan være på badet. Det er veldig praktisk og noe jeg skal ha i eventuelle nye bad om det finnes plass til det. Det er nok temmelig uvanlig i Norge i dag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:38   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en, ganske stor en da. Så Hannah og Peder står ofte på krakken sammen og pusser tenner/vasker seg etc.
Jeg ville heller hatt to bad enn to vasker.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:45   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri skjønt vitsen med to vasker. Jeg foretrekker å være alene på badet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:47   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har aldri skjønt vitsen med to vasker. Jeg foretrekker å være alene på badet.

Jeg og mannen er ofte der alene, f.eks. på kvelden. Vi liker å legge oss samtidig. Da er det typisk at den ene skal vaske ansiktet og den andre skal pusse tennene. Ikke noe stort problem, men deilig å slippe å vente.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:48   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi legger oss også alltid samtidig, men jeg foretrekker likevel bare en vask. Av samme grunner liker jeg å være alene på kjøkkenet også, jeg irriterer meg bare over søl og rot når vi er to.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:49   #8
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

To vasker! Er veldig fornøyd med det altså. Hadde en vask før vi bygde hus, og det er stor overgang synes jeg.

Gammel 24-06-10, 17:55   #9
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal bytte et stort og et lite bad nå. På hovedbadet skal vi ha to vasker. Jeg er ikke så glad i vasker som står oppå benken, så vi kommer til å ha nedfelte vasker.

Gammel 24-06-10, 19:18   #10
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Enig!

Gammel 24-06-10, 19:19   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Enig. Dessuten blir det mer å vaske.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 19:22   #12
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg angrer på at vi ikke har to. Men nå får vi i alle fall ett bad til.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 19:23   #13
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Gjerne to, men ikke om det går utover viktigere ting, som plass til et skap til håndklær. (SAAAAVNER! Vi har satt inn div løse hyller da.)

Jeg ville dog aldri hatt den typen der, men det er ikke meg som skal vaske ditt bad, så det er greit det.

Jeg (og mannen) er alltid alene på badet om jeg (han) er på do, men ellers er vi gjerne både to og tre på badet, en ekstra vask kunne vært greit når noen skal barbere seg, andre stelle seg... Vi har to bad, men det ene er i kjelleren der vi sover, det andre er på loftet, så det brukes nesten bare av gjester (eller om noen må på do når den andre er på badet)

Gammel 24-06-10, 19:30   #14
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På hovedbadet har vi to små vasker som er nedfelte i benkeplata. Veldig lett å holde rent, og de trenger absolutt ikke rengjøring daglig for at det skal se ok ut.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 19:32   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer veldig på dette jeg og.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 19:34   #16
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville definitivt hatt to.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 19:44   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg og mannen er nesten alltid på badet samtidig på kvelden. Så da syns jeg det er digg at vi nå har to vasker. Evt en avlang med to armaturer

Gammel 24-06-10, 19:57   #18
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har to, og det er veldig praktisk siden vi legger tre unger samtidig. I nyhuset får vi to bad. Da får ungene dobbelvask på sitt bad mens jeg og mannen deler en på vårt bad.

Gammel 24-06-10, 19:59   #19
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg foretrekker helt klart to vasker på badet.

Gammel 24-06-10, 20:06   #20
Smakfull
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2010
Smakfull har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes en vask ser penere ut Vi har en vask og vi greier fint å dele den de dagene vi tar kveldsstellet sammen.. Men det er kanskje litt mer praktisk med to vasker, men jeg ville også ha priroritert skap og benkeplass!

Smakfull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.