|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvor ta hull i ørene?Jeg har lyst til å ta flere hull i ørene - bla over øreflippen, eller helt øverst på øret. |
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor ta hull i ørene?Uansett hvor du skal ta hull så er piercingstudio best. Her i huset får ingen ta hull hos frisøren. Eldste tok hull nr 2 i hvert øre for litt siden og det kostet 400 kr på piercingstudio.
|
|
|
#4 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hvor ta hull i ørene?Du må ikke, men du bør dra til en proff. Frisører fikser hår. Piercere lager hull.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ta hull i ørene?
Hva sier de hvis de v e t hva de driver med da? |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ta hull i ørene?Jeg tok hull i ørene hos frisør da jeg var 14 eller noe. De grodde aldri fint og jeg har sorte prikker i de enda som ikke går bort. Var ofte litt betent og jeg trodde kanskje jeg var allergisk. Jeg lot de gro hel tigjen. For et par år siden så prøvde jeg igjen for jeg syntes jo det var litt rart siden jeg ikke er allergisk mot noe annet og har aldri reagert på andre smykker. Da gikk jeg til et piercingstudio. Noe helt annet! Ørene ble ikke varm en gang og da kvelden kom så kjente jeg ikke at jeg hadde tatt hull bare noen timer tidligere. I tillegg så er de ekstremt opptatt av hygiene. Tror hun skiftet hansker et par-tre ganger på den korte stunden jeg var der. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ta hull i ørene?Da får jeg vel finne en piercer da |
|
|