Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kreta

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-07, 21:10   #1
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Kreta

Vårferien er booket

En uke på Kreta i midten av mai. Skal bare slappe av og ta livet med ro - Gud så deilig det skal bli

Barnevakter er også med (mine foreldre), så det blir sannsynligvis et par kvelder ute og noen hele netter med søvn!

Her skal vi bo:
http://www.saga.solreiser.no/hotel/h...&hotelid=22089

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 23:17   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreta

Ser nydelig ut! Så stort bassengområde! Vi har vært på et hotell i nærheten for noen år siden. Anbefaler en tur til Elafonissi. Fantantiske, landgrunne strender og "sandøyer" der man kan ligge temmelig uforstyrret.

Vi skal til Mallorca. Gleder oss, vi også.

Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 23:29   #3
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kreta

God tur.
Vi skal til Kreta ei uke i april. Jeg bare elsker den øya.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 23:56   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

God tur.
Vi skal til Kreta ei uke i april. Jeg bare elsker den øya.

Ellers hadde du vel ikke kjøpt leilighet der!

Vi skal to uker i juli. Gleder meg til sol og varme!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 00:31   #5
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kreta

Vi skal i slutten av mai. Gleder meg sånn.
Vinteren er ikke så tung når man har noe å se fram til.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 00:45   #6
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Vi skal i slutten av mai. Gleder meg sånn.
Vinteren er ikke så tung når man har noe å se fram til.

Vi får legge inn noen "aksjer" hos Vimjer, så reiser vi Tromsø-jentene på tur til høsten.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 11:33   #7
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

God tur.
Vi skal til Kreta ei uke i april. Jeg bare elsker den øya.

Jeg har aldri vært der før, men hører og ser så mye fint om øyen at det må prøves.
Snuppa er fremdeles under året, så vi ville ha et sted vi kan slappe av ved et basseng og samtidig dra litt rundt. Vi kommer nok til å dele oss en del slik at snuppa slipper å bli dradd med rundt på så masse. Tenker bassengområdet er midt i blinken for henne

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 13:50   #8
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kreta

Hotellet heter Santa Helena - ikke sant? Vi var innom der sist sommer (bodde ikke på det hotellet, men besøkte en vennefamilie der). Fint hotell med god beliggenhet! Rett ved stranda, fint bassengområde og med fin avstand til Platanias sentrum. God tur!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 15:05   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

God tur.
Vi skal til Kreta ei uke i april. Jeg bare elsker den øya.

Jeg kunne også tenkt meg å reise dit i april (har f.permisjon ut april). Vet du hvordan det er der i april? Kan man regne med bikinitemperaturer? Det er ikke så viktig for oss å kunne bade i stjøen bare det er oppvarmet basseng ved hotellet (våre to er så små, og storebror ville bare bade i bassenget nå i september).

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 22:31   #10
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg kunne også tenkt meg å reise dit i april (har f.permisjon ut april). Vet du hvordan det er der i april? Kan man regne med bikinitemperaturer? Det er ikke så viktig for oss å kunne bade i stjøen bare det er oppvarmet basseng ved hotellet (våre to er så små, og storebror ville bare bade i bassenget nå i september).

Har aldri vært der i april før, men tror temperaturen ligger rundt 20 grader (eller mer) på dagen. Litt kjøligere kvelder.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 23:26   #11
lila
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 19
lila har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kreta

Det så nydelig ut Nå ble jeg litt misunnelig
Dere får nok en kjempeherlig ferie.

lila er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 19:40   #12
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Kreta

Forresten...noen som vet hva slags barnemat man kan få tak i på Kreta? Snuppa er 10 måneder når vi reiser, så vi må vel kjøpe noe glass eller noe sånt. Lager all maten hennes selv nå, men det kan jeg naturligvis ikke gjøre på et hotell

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 19:56   #13
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreta

Vil tro du får Nestle(Ja, jeg vet at vi boikotter dem). Det har de hatt de stedene vi har vært med småbarn.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 20:00   #14
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vil tro du får Nestle(Ja, jeg vet at vi boikotter dem). Det har de hatt de stedene vi har vært med småbarn.

Nestle bruker jeg ikke! Da tar jeg heller med meg glass herfra - det må vel være mulig...

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 20:01   #15
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Nestle bruker jeg ikke! Da tar jeg heller med meg glass herfra - det må vel være mulig...

Fyll kofferten! Da har du mye plass og vekt ledig på tur hjem!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 20:29   #16
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Fyll kofferten! Da har du mye plass og vekt ledig på tur hjem!

Blir bare 6 glass i tilfelle, så det skal nok gå bra. Håpet likevel på at vi kunne kjøpt noe der men men. Ingen krise

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:05   #17
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Kreta

Ser deilig ut, kos dere!

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 20:14   #18
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kreta

Det høres nydelig ut med en tur til kreta, vi var der i fjor, det var helt nydelig!!

Vi kjøpte forøvrig middagsglass fra Hipp der.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:13   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kreta

Har vært der! Til og med på samme hotell/leilighetskompleks, St Helena. Vi bestemte oss for å finne et sted der det både var bar og basseng, og der vi slapp å krysse noen veier for å komme til stranden. (Det var før vi fikk barn, dette). Her ligger baren midt mellom stranden og bassenger. Bortsett fra bar-delen så var det et veldig familievennlig sted.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 00:38   #20
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Kreta

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Det høres nydelig ut med en tur til kreta, vi var der i fjor, det var helt nydelig!!

Vi kjøpte forøvrig middagsglass fra Hipp der.

Så bra at det går an å kjøpe Hipp middagsglass - da trenger jeg ikke ta med glass

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no