|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hva skal jeg gjøre med politiattesten?Pga korpstur måtte jeg ha politiattest, de ansvarlige i korpset fikk lov å hente den ut (utrolig lettvindt!), men så fikk jeg attesten i posten?
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med politiattesten?Jeg makulerte min etter at jeg fikk jobb i barnehage for over 3 år siden, Henter bare en ny hvis jeg skulle trenge det en annen gang.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med politiattesten?
Skulle barnehagen bare se den? Jeg trodde de beholdt den. Jeg har levert politiattest både til barnehager og Adecco og da har de beholdt den selv.
![]() |
#5 |
Leser
|
Mulig at barnehager og vikarbyråer har lov til det. Men hvis man skal oppbevare sensitive persondata (som dette er) så har man masse lover å forholde seg til i forhold til innsyn, sikkerhet etc så korps ønsker generelt sett ikke å beholde kopier.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med politiattesten?Jeg tror jeg hadde syntes det var fristende å ramme den inn og henge den på veggen, som om jeg var superstolt av den.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hadde faktisk kunne vært litt gøy
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med politiattesten?Hva om jeg henger den opp på nærbutikken og spør om noen vil ha barnevakt? Eller om jeg kopierer den ut med innvitasjonene til neste bursdag? Eller blir det litt "over the top".
![]() |
#11 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med politiattesten?De er varierende hvor lenge en politiattest er gyldig tror jeg, kommer an på se de som skal se den. Hos oss (OSL) mener jeg å huske at den ikke kan være eldre en 3 mnd.
![]() |
#12 |
Originala
|
Det det synes jeg du skal gjøre. Og presiser i invitasjonen at det blir sukkerfri bursdag der barna skal skal sitte bakovervendt mens de spiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med politiattesten?Ta vare på den du. |
![]() |
![]() |
![]() |
|