|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bumble and bumble Creme de coco?Noen som har prøvd shampo og balsam fra b and b? Har hørt skryt av Creme de coco, hva er deres erfaring? Og hvor kjøper dere eventuellt disse produktene, mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Bumble and bumble Creme de coco?Jeg har prøvd dem. Jeg synes de funket fint, men måtte være veldig forsiktig med balsamen. Men det har kanskje mer med hårtypen min å gjøre enn produktet i seg selv.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 25-06-10 kl 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bumble and bumble Creme de coco?Jeg var hekta på de forrige vinter. Ikke superimponert, men helt greit. Jeg fikk kjøpt mine på kjøpesenteret.
![]() |
#4 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Bumble and bumble Creme de coco?Jeg kjøpte dem hos frisøren som strigler manken min.
![]() |
#5 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bumble and bumble Creme de coco?Jeg likte dem godt, men de blir ikke favoritten min. Synes balsamen ble litt tung, i tillegg synes jeg de er litt vel dyre (jeg handlet på lookfantastic.com) sammenlignet med Redken og Tigi f.eks. Lukter godt da, det skal de ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|