Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bumble and bumble Creme de coco?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-10, 22:45   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Bumble and bumble Creme de coco?

Noen som har prøvd shampo og balsam fra b and b? Har hørt skryt av Creme de coco, hva er deres erfaring? Og hvor kjøper dere eventuellt disse produktene, mon tro?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:17   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bumble and bumble Creme de coco?

Jeg har prøvd dem. Jeg synes de funket fint, men måtte være veldig forsiktig med balsamen. Men det har kanskje mer med hårtypen min å gjøre enn produktet i seg selv.
Jeg synes egentlig de liknet en del på Tigis produkter som jeg har brukt en del tidligere.

Sist redigert av Vianne Rocher : 25-06-10 kl 23:28.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:28   #3
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var hekta på de forrige vinter. Ikke superimponert, men helt greit. Jeg fikk kjøpt mine på kjøpesenteret.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:29   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte dem hos frisøren som strigler manken min.

Gammel 25-06-10, 23:33   #5
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte dem godt, men de blir ikke favoritten min. Synes balsamen ble litt tung, i tillegg synes jeg de er litt vel dyre (jeg handlet på lookfantastic.com) sammenlignet med Redken og Tigi f.eks. Lukter godt da, det skal de ha.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.