|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Plassering på fly, med to barnVi skal fly med barna for første gang!
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Plassering på fly, med to barnVi sitter alltid 3 + 1. Da underholder ungene hverandre litt, og de voksne kan sitte ved midtgangen og snakke sammen. Om ungene krever litt bytter vi på å sitte alene underveis. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: Plassering på fly, med to barnVi sitter også alltid 3+1. Mannen og ungene på en rad og så sitter jeg og slapper av på mitt alenesete.
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Plassering på fly, med to barnVi har alltid valgt å ha to og to sammen og en voksen har sittet med hvert sitt barn. Helt til vi fløy i desember, da jentene fant ut at de ville sitte sammen og mannen og jeg fikk sitte og prate og lese bok. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering på fly, med to barnVi synes det er best å sitte 3+1. Det er godt å kunne bytte på litt, deilig å kunne sitte litt alene noen minutter. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Plassering på fly, med to barn3+1 er kjempekjekt. Sitter dere 2+2 så har begge en fremmed ved siden av. Dermed må dere over fanget på denne hver gang ungene skal se ut av vinduet eller hver gang ungene skal tråkke i midtgangen - det blir supersvett for alle fire. Når dere har hele raden alene så kan ungene se i vinduer og flytte seg hit og dit langs midtgang og det hele uten at de forstyrrer noen andre - og dere slapper bedre av. |
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Plassering på fly, med to barnDet avgjør saken!
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Plassering på fly, med to barn3+1 ja, herlig å sitte alene på en rad. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Plassering på fly, med to barnJeg ville ha tatt den minste mellom oss og eldste på andre siden av midtgangen.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Plassering på fly, med to barn
Å, sånn å forstå. Da er det bare å sitte annenhver stor og liten og la det stå til.
|
|
|
#13 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Plassering på fly, med to barnDet er jo mye greiere å la ungene sitte ved siden av hverandre og underholde hverandre? I tillegg har vi fått tak i dobbeluttak til DVD-spilleren, så nå kan de se på film sammen også på flyet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Plassering på fly, med to barnMen hvordan vet du at flyet har 3+ konfigurasjon? Det kan jo f.eks. være 2+4+2.... Hvilken strekning og flyselskap er det du skal fly?
|
|
|
#15 |
|
En som trener
|
Sv: Plassering på fly, med to barnVi sverger til 2+2. Mye mindre kaos da. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
awesom
|
Sv: Plassering på fly, med to barnSelv med mine unger som sloss som hund og katt så fungerer det utmerket å sitte 3+1, med storebror innerst, lillebror i midten og mamma ytterst, åsså pappa over midtgangen.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Plassering på fly, med to barnVi har også sittet 3+1, på turen nedover til Tyrkia satt barna ved siden av hverandre, og jeg ved siden av dem igjen, men de krangler så grønnj...... at på turen tilbake ble faren plassert mellom dem. Han fikk den behageligste flighten, for vi hadde nattflyvning, og da sov de jo i stor grad. |
|
|
|
#18 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Plassering på fly, med to barnVille valgt 3+1 på lengre turer, mens 2+2 er praktisk og greit på korte strekninger. Greit, praktisk og rasjonellt å ha hvert sitt barn, men litt kjedelig i mange timer, særlig for de voksne. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Plassering på fly, med to barnVi har også alltid sittet med ungene nærmest vinduet og pappan ytterst og jeg ytterst på raden over gangen og fòrer med litt tyggis og annet munnfyll og får lese et blad i fred.
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Plassering på fly, med to barnDet gikk veldig veldig bra! Ekstremt bra! Vi satt 3+1 begge veier. Kløver var helt eksemplarisk, og dessuten oppslukt i "lær å skrive"-aktivitetsblad. Hassel sov det meste av hjemturen, etter en hektisk dag med togkjøring og innsjekking (og venting, hvilket inkluderte mye løping omkring ved gaten). Jeg fikk sågar lest blad med barna ved siden av meg. Langøre fikk sitte alene, siden han gjetet dem mens vi venta på flyet.
|
![]() |
|
|