|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Badelandet (Dyreparken i Kr.sand)Dette åpnet jo i går, nå er jeg spent på hvordan det er! Sikkert noen FP-familier som får testet det ut snart? Vi bor selv her i sør og har kombisesongkort så vi kommer sikkert til å være der mange ganger i sommer, men vi har ingen mulighet på en drøy uke ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Badelandet (Dyreparken i Kr.sand)Vi var der i dag
|
|
|
#3 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Badelandet (Dyreparken i Kr.sand)Vi skal dit om et par uker så jeg følger spent med i denne tråden.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Badelandet (Dyreparken i Kr.sand)Det er garderob er både inne og ute, ifl mannen som har bygget dette ...ikke så rent få, men mulig behovet er annerledes enn beregnet!?
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Badelandet (Dyreparken i Kr.sand)
Jeg fant først ikke garderobene, så jeg spurte en badevakt. Ble da henvist til noen avlukker i det gamle garderobe-bygget. Det var små avlukker uten benk, knagger eller noe, og med asfaltgulv!!
|
![]() |
|
|