Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Are Kalvøs Karius og Baktus-parodi ?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-07, 22:53   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Are Kalvøs Karius og Baktus-parodi ?

Are Kalvø var på "min" skole ifjor, til alles store begeistring.

Han fremførte bl.a. en K&B-parodo, om Hallus og Psykosis som bor i hodet til Jens, som er narkotikamisbruker. Ustyrlig morsomt.

Vet noen, om dette er en historie som han har utgitt et sted, eller er det bare noe han har skrevet spesielt til når han skal på skolebesøk ? Jeg kunne veldig godt tenke meg å få tak i historien - ler bare jeg tenker på den.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 11:15   #2
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Are Kalvøs Karius og Baktus-parodi ?

Den sketsjen skulle jeg gjerne sett!

Jeg har lest mye av Kalvø, men har ikke sett noe slikt der. Høres jo også ut som det passer best "live".

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 11:19   #3
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Are Kalvøs Karius og Baktus-parodi ?

http://www.arekalvo.no/

Du kan jo se på nettsiden hans, mange av tekstene er samlet der. Jeg finner ikke den du referer til under "på scenen", men du kan jo klikke og lete litt selv. Ellers vil jeg tro du kan ta kontakt med ham via siden og spørre om å få tilgang til teksten? Det er selvsagt restriksjoner på bruk av disse tekstene, men det er du sikkert klar over.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no