Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaring med wallsticker?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-10, 21:41   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Erfaring med wallsticker?

Jeg har så langt ikke brukt wallstickere i hjemmet vårt. Jeg har kun brukt tapet på møbler / barnemøbler. Dette blir jo mer permanent. Men nå har jeg så lyst på denne til et barnerom:



Hvordan fester man egentlig disse? Sitter de der permanent eller klistres de bare på som et klistremerke og tas lett av igjen? Og er det grei kvalitet på slike, eller slites de lett ned?

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 23:09   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Jeg aner ikke, men det ser stilig ut.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 23:25   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Jeg har wallstickers på flisene på badet over stellebordet, og de er i alle fall i sånn tynn plast som kleber seg fast og er lette å ta av igjen ... Jeg har ikke prøvd å feste dem på andre flater, men det skal være mulig med de jeg har. Mulig de finnes i forskjellige materialer?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 23:57   #4
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Vil tro det er veldig forskjellig kvalitet på de. Om du ikke er redd for underlaget og klistremerkene ikke er for dyre, er det bare å prøve? Fikk lyst på samme, hvor fant du den?

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 00:02   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Gutta har på rommene sine, på veggen altså. Storebror sine satt ikke noe særlig og nå er vel alle borte fra veggen. Lillebror sine sitter derimot bra på og det er samme overfalte på rommene.
Er ikke noe merker etter der de satt på storebror sitt rom, og dette var bare noe billige saker

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 00:10   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Vi har hatt på veggen på rommet til jentene, men underlaget må være veldig glatt for at de skal sitte, og alle sammen datt av tapeten veldig raskt (i løpet av noen få dager, for mange av dem). De som vi har satt på den glatte, lakkerte døra til barrnerommet har sittet i mange måneder. De er også lette å få av når man går inn for å fjerne dem. De lager ingen merker enten de sitter på kort eller lang tid.

Jeg har ingen tro på at vanlige stickers vil sitte fast på gulvet over noen særlig tid. Til det faller de av for lett, de jeg har kjenneskap til. (Med mindre de er av en type som limes fast da, men da er de selvsagt også desto vanskeligere å fjerne etterpå.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 00:15   #7
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Vil tro det er veldig forskjellig kvalitet på de. Om du ikke er redd for underlaget og klistremerkene ikke er for dyre, er det bare å prøve? Fikk lyst på samme, hvor fant du den?

På guttelus:
http://guttelus.no/index.php/cPath/39

Den store Roboten var også veldi kul, men dyr.

Takk for svar slille damer(og eventuelt herrer)! Så lenge jeg ikke må klæsje på med tapetlim tror jeg at jeg skal prøve en slik.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 00:18   #8
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har ingen tro på at vanlige stickers vil sitte fast på gulvet over noen særlig tid. Til det faller de av for lett, de jeg har kjenneskap til. (Med mindre de er av en type som limes fast da, men da er de selvsagt også desto vanskeligere å fjerne etterpå.)

Hmmm.... Kanskje det bare er bortkastede penger likevel.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 07:56   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Jeg vet ikke hva slags gulv du har, men er det belegg blir det "skittrand" rundt det som er limt på. Vi har ofte brukt å lime ting på gulvet på jobben og det er mer jobb å fjerne "skittranden" enn stickersen.

Jeg har stickers fra Søstrene Grene på veggene på barnerommene og de sitter godt og kan flyttes uten merker. Fra stueveggen falt den ned.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 08:29   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

Vi har wallstickers på alle barnerommene og er veldig fornøyde. De er av typen som man dypper i vann og kliner på veggen. De etterlater ikke merke når de blir tatt av heller. Vi kjøpte fra kidsparadise.no

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 08:48   #11
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med wallsticker?

De jeg har er også fra kidsparadise.no. De har holdt seg på veggen i 4 år nå.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no