|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp! Vi har plutselig blitt katteeiereAltså, snuppa har mast og mast i flere år om at hun ønsker seg en pus. Hun synes det er skikkelig stusselig å bo på gård, også har vi ikke et eneste dyr. Og hos pappa`n har hun to katter, så hun er godt vant til det.
![]() |
#2 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi har plutselig blitt katteeierePluto, min katt, fikk vi fra en gård da hun var kattunge. Hun måtte fanges med håv og var veldig vill og ikke blitt tatt på. Hun lå 3 dager under min sofa og så kom hun frem og var den nydelige pusen hun har vært siden dess. Så gi pusen deres litt tid, så kommer han/hun sikkert frem og lar seg bli sosialisert. Grattis som katteiere, forresten!
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi har plutselig blitt katteeiereTakk for svar Kaflus!
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hjelp! Vi har plutselig blitt katteeiereVi måtte tvangskose katta vår de første 14 dagene vi hadde ham - han var livredd folk. Etter to uker fikk jeg aller nådigst ligge i ene enden av hjørnesofaen, mens han lå i andre enden, og jeg fikk stryke ham over ryggen med en finger.
![]() |
#5 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi har plutselig blitt katteeiereGratulerer som katteeiere. Sist redigert av Luvi : 03-07-10 kl 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|