Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stilen din? Klesmerker og klær du kler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 10:08   #1
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Stilen din? Klesmerker og klær du kler?

Jeg ser her inne at det er mange som liker litt bohem-stil og flagrete klær à la Odd Molly, og fargerike klær, og gjerne kraftige sko av typen El Naturalista. Selv kan jeg like et og annet innenfor disse sjangerne, men synes ikke den typen klær er noe for meg og min kropp, for det meste.

Jeg er derimot fryktelig glad i enkle, figurnære plagg, og gjerne med en eller annen lite detalj som skiller seg ut, det være en annerledes utringing eller noe sånt. Av farger og mønstre skal det helst være ensfarget, og foretrukne farger er svart, grått, lilla, rødt og hvitt. Jeg er ganske spinkel, og kler meg nok derfor i figurnære plagg så jeg ikke føler at jeg drukner i klærne.

Jeg kler meg aller helst i bukser, gjerne smale, mørke jeans eller vide dressbukser. Kjoler og skjørt må være smale og definitivt ikke lenger enn kneet. Uniformen min er nok smale jeans, en eller annen ettersittende t-skjorte, høye, trange støvletter, og en svart eller mørk grå cardigan. Jeg kan også bruke enkle skjorter, men er generelt lite glad i å stryke klær. Jeg får typisk applaus hvis jeg kler meg litt mer feminint enn det jeg gjør til vanlig.

Jeg liker skandinavisk/svensk design, og er fryktelig glad i klær fra Tiger, Acne og Filippa K, med sistnevnte på førsteplass. Ellers liker jeg Mexx og av og til InWear (men de er litt store i størrelsene). Jeans gjerne fra Nudie og Acne, og skofavorittene er KMB, Bronx, Vagabond og noen par fra Buffalo. Ja, og sneakers, så klart. Selvsagt har jeg ikke skapet fullt av bare klær fra disse merkene, for pengene skal jo rekke til så mangt.

Jeg er også veldig glad i skinnjakker, og har kjøpt to denne våren, en svart og en mørk lilla. Ellers går det enten i trenchcoat eller *kremt* goretex siden jeg er masse ute på tur med hunden.

Hva med dere andre? Beskriv!

Sist redigert av Nera : 30-06-10 kl 12:04. Årsak: La til litt.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.