Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaste servise - hvor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 12:11   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Kaste servise - hvor?

Jeg har masse gammelt og utslitt servise som jeg skal kaste. Er det riktig å kaste det i søplekassa (restavfallet)? Jeg kan jo ikke levere det i glassresirkuleringen. Spørsmålet er om jeg bør levere det på gjenbruksstasjonen i en eller annen spesiell beholder?

Bill. merk. ikke vant til å kaste noe som helst...

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:12   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaste servise - hvor?

Gjenbruksstasjon er vel rett.

Gammel 30-06-10, 12:12   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Legg det ut på finn eller gi det til Fretex. Gammelt og utslitt for deg kan være fullt brukbart for noen andre.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:13   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg har masse gammelt og utslitt servise som jeg skal kaste. Er det riktig å kaste det i søplekassa (restavfallet)? Jeg kan jo ikke levere det i glassresirkuleringen. Spørsmålet er om jeg bør levere det på gjenbruksstasjonen i en eller annen spesiell beholder?

Bill. merk. ikke vant til å kaste noe som helst...

Skal det kastes i restavfallet må det knuses først har jeg hørt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:13   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gis bort mot henting på Finn, er absolutt lettest. Gratis annonse, og du har høyst sannsynlig noen som henter det i løpet av ettermiddagen. Presiser i annonsen at den som henter først, får det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:14   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Her er det i allefall egen beholder for porselen, så da vil jeg tippe det er det hos dere og.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:14   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Gis bort mot henting på Finn, er absolutt lettest. Gratis annonse, og du har høyst sannsynlig noen som henter det i løpet av ettermiddagen. Presiser i annonsen at den som henter først, får det.

Dette har jeg gjort med stort hell, enkelt og greit.

-Pippi
Gammel 30-06-10, 12:17   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg også. Jeg gjorde det faktisk med en kasse servise for en stund siden, masse rart fra studietiden og slikt. Det gikk med en gang.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:27   #9
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Veldig greit! Man blir kvitt det meste og det rimelig kjapt.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:39   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Finn eller kjør det til Fretex.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:54   #11
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Restavfall. Porselen ødelegger returglass.

Gammel 30-06-10, 13:19   #12
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vi snakker om servise som det har gått skår av, tallerkner med sprekk tvers over, kopper med porselensmalt navn på. Jeg lurer litt på å knuse og kaste. Fretex er ikke aktuelt så lenge det ikke er helt og fint, det er rett og slett klart for å kastes.

Jeg har mange ukurante glass stående også, dem pakker jeg ned i en kasse på loftet og skriver "hybel" på lokket. De kan stå der og vente til barna flytter for seg selv og trenger kjøkkenutstyr.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:24   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Da ville jeg slengt alt i en eske og tatt med til gjenvinningsstasjon.

-Pippi
Gammel 30-06-10, 13:24   #14
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan kaste det i veggen og få litt moro ut av det.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:53   #15
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg vet om ei som har et gammelt servise stående i kjøkkenskapet til sånt bruk. Hun får av og til sterkt behov for å kaste noe i veggen og syntes det ble litt dyrt i lengden å knuse det gamle, fine porselensserviset. Man kan ikke være sintere enn at man tar riktig servise da.

Gammel 30-06-10, 16:41   #16
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Gi det som anonym gave til en gresk restaurant.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:58   #17
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Ikke å anbefale, jeg har hull og merker i veggen etter at jeg ble litt sinna en gang

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.