Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kettlebells ...

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 20:37   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Kettlebells ...

... er satans verk.

En av mine mer rabiate kolleger har fått dilla på det, og inviterer til fellestrening i tide og utide. I går skulle jeg bare ut og løpe litt, akkurat da han dro i gang en runde ute. Så da var det bare å hive seg med.

Det dreier seg altså om å slenge rundt på ei jernkule med stort håndtak på i en times tid. Mellom beina, over hodet, inn på brystet, rundt kroppen og så videre. Gjerne 80-120 repetisjoner. Det blir både puls og svette av slikt i lengden, men ikke verre en at man tåler det.

I dag morges måtte jeg så bruke brekkjern for å komme ut av senga. Å ta på sokkene ble en interessant studie i invalidiserende smerte i muskler jeg ikke visste at jeg hadde engang. Ganglag som en 80-åring med langt fremskredet muskelsvinn og tvilsomme lårhalser hører også med.

Jadda.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.