|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Ja, det lurer jeg på.
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har den plassert i hjørneskapet på kjøkkenet, i mangel på plass andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Nei, den synes ikke.. Har ikke sprit eller vin i hus, annet enn når den skal drikkes. Og da drikker vi den jammen opp. :enkel:
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Nå har jeg en rødvinskartong oppå kjøleskapet. Ellers ligger det noen flasker nederst i klesskapet (som forøvrig er på Pip sitt rom |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?hvis jeg hadde hatt noe hadde jeg ikke akkurat gjemt det unna.. eller forresten har en halv bacardiflaske som har ligget i kjøleskapet siden 18 juli i fjor...
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har det i kjøleskapet i boden. Der har x antall liter sprit stått trygdt i mange år. Vi drikker ikke stort. Jeg syns ikke flasker er dekorativt.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Sprit og vin står rundt i diverse skap (bortsett fra det som eventuelt er plassert i kjøleskapet). Det er ikke for å "gjemme" det, men vi har liksom ikke noe sted å ha det stående fremme. (Og jeg synes ikke flaskene er så dekorative at jeg bryr meg om å ha dem i glasskapet på kjøkkenet.)
![]() |
#11 |
awesom
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?
Sånn er det her i gården også.
![]() |
#12 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Hm. :tenke: Det står en flaske marsala og en flaske grappa i et vitrineskap mener jeg. Ellers står det lille vi har av sprit inne i et kjøkkenskap. All vinen ligger pent i kjelleren sin, bortsett fra en sprudle eller hvitvin i kjøleskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Mann har noen conjak stående opp på vitrineskapet bak noen bilder. Så de synnes ikke
![]() |
#15 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har altfor masse av sånt (mannen reiser i jobben og tar alltid med seg noe), og tidligere hadde vi den i et vitrineskap i stua. Etterhvert ble vi enige om at det er ganske harry å ha sprit på utstilling på den måten.
![]() |
#16 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Vi har det stående i en bod. I tillegg kan det stå en vinflaske eller to i kjøleskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?
Samme her
![]() |
#19 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Ikke noe synlig nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme hos dere: Vises spriten/vinen?Det står i et skap i sjenke på stuen. Og så har jeg også litt vinflaser inne ett kjøkkesak. Så alt er utav synet.
![]() |
|
|