|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() SunGarden Alcudia Pins, Mallorca?Jeg lurer på om noen har vert der/erfaring/sett hotellet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?Ingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?Jeg har bare sett hotellet fra stranda - har ikke vært inne/ved bassengområdet. Hotellet ligger rett på stranda og ser fint ut, men jeg hadde foretrukket å bo nærmere Alcudia havn. Min Alcudia-favoritt er Sunving. Perfekt beliggenhet på den beste delen av stranda og 10-15 minutter å gå inn til havneområdet
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?
Ok. Er stranden fin ved dette hotellet også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?Det er akkurat samme strand, og den er helt nydelig. Slik det ser ut på kartet ligger Alcudia Pins til høyre for Sunwing Resort & Spa når du går ut fra hotellet og ned mot stranden. Er også interessert i å vite ca. avstand mellom de to hotellene. Kanskje noen er gode til å se på kart og vurdere avstand ? Sist redigert av linne@ : 02-07-10 kl 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
Stranden er flott hele veien! Litt smalere strand ute ved Alcudia Pins enn inn nærmere havna, men like fult en super og ikke minst barnevennlig strand.
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?Stranden ser jo helt nyydelig ut ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ganske stor avstand mellom disse hotellene, ca 7 km.
![]() |
#10 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?Ja, det gjør det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?Dytter litt på denne tråden for å se om det er noen med erfaringer fra Alcudia Pins. Er forsåvidt kjent i Alcudia, men har aldri vært så langt sør i Alcudiabukta. Det jeg lurer mest på er vel om det er litt butikker og restauranter i området, om leilighetene er ok, og om maten på hotellet er bra. (Vurderer halvpensjon.)
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?Du kjenner TripAdvisor, eller? Her er en link til det tidligere gjester har skrevet om hotellet: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...c_Islands.html (dvs. regner med at det er dette selv om det bare staar Alcudia Pins paa Trip Advisor, men det ser du vel av bildene). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|