Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SunGarden Alcudia Pins, Mallorca?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 09:44   #1
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

SunGarden Alcudia Pins, Mallorca?

Jeg lurer på om noen har vert der/erfaring/sett hotellet?

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 12:27   #2
Silver
Aktiv

Standard

Sv: SunGarden Alcudia Pins, Mallorca ?

Ingen?

Her kommer linken....
http://www.ving.no/spania/alcudia/su...n-alcudia-pins

Event. annet bra hotell på Mallorca?? Ved strand...

Gammel 02-07-10, 14:28   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bare sett hotellet fra stranda - har ikke vært inne/ved bassengområdet. Hotellet ligger rett på stranda og ser fint ut, men jeg hadde foretrukket å bo nærmere Alcudia havn. Min Alcudia-favoritt er Sunving. Perfekt beliggenhet på den beste delen av stranda og 10-15 minutter å gå inn til havneområdet

Gammel 02-07-10, 15:36   #4
Silver
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har bare sett hotellet fra stranda - har ikke vært inne/ved bassengområdet. Hotellet ligger rett på stranda og ser fint ut, men jeg hadde foretrukket å bo nærmere Alcudia havn. Min Alcudia-favoritt er Sunving. Perfekt beliggenhet på den beste delen av stranda og 10-15 minutter å gå inn til havneområdet

Ok. Er stranden fin ved dette hotellet også?
Det hotellet du nevner har nok ikke noe ledig...

Gammel 02-07-10, 16:12   #5
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Det er akkurat samme strand, og den er helt nydelig. Slik det ser ut på kartet ligger Alcudia Pins til høyre for Sunwing Resort & Spa når du går ut fra hotellet og ned mot stranden. Er også interessert i å vite ca. avstand mellom de to hotellene. Kanskje noen er gode til å se på kart og vurdere avstand ?

Sist redigert av linne@ : 02-07-10 kl 17:02.
linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 17:21   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Metallica, her.

Ok. Er stranden fin ved dette hotellet også?
Det hotellet du nevner har nok ikke noe ledig...

Stranden er flott hele veien! Litt smalere strand ute ved Alcudia Pins enn inn nærmere havna, men like fult en super og ikke minst barnevennlig strand.

Tipper at det er ca 5 km fra Alcudia Pins og inn til havna i Alcudia

Gammel 02-07-10, 21:04   #7
Silver
Aktiv

Standard

Stranden ser jo helt nyydelig ut ja!
Satser på noen dager i Alcudia i sommer da tenker jeg.....

Gammel 02-07-10, 21:38   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil og!

Det ser kjempe-fint ut, god tur!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 22:17   #9
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Det er akkurat samme strand, og den er helt nydelig. Slik det ser ut på kartet ligger Alcudia Pins til høyre for Sunwing Resort & Spa når du går ut fra hotellet og ned mot stranden. Er også interessert i å vite ca. avstand mellom de to hotellene. Kanskje noen er gode til å se på kart og vurdere avstand ?

Det er ganske stor avstand mellom disse hotellene, ca 7 km.

Gammel 04-07-10, 17:50   #10
Silver
Aktiv

Standard

Ja, det gjør det...

Gammel 16-07-10, 15:45   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dytter litt på denne tråden for å se om det er noen med erfaringer fra Alcudia Pins. Er forsåvidt kjent i Alcudia, men har aldri vært så langt sør i Alcudiabukta. Det jeg lurer mest på er vel om det er litt butikker og restauranter i området, om leilighetene er ok, og om maten på hotellet er bra. (Vurderer halvpensjon.)

Gammel 16-07-10, 16:31   #12
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Du kjenner TripAdvisor, eller? Her er en link til det tidligere gjester har skrevet om hotellet: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...c_Islands.html (dvs. regner med at det er dette selv om det bare staar Alcudia Pins paa Trip Advisor, men det ser du vel av bildene).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 17:24   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips leifje! Jeg har tittet litt på TripAdvisor ja, det ser lovende ut synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.