Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tights eller ikke tights, det er spørsmålet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 20:33   #1
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tights eller ikke tights, det er spørsmålet

Skal jeg ha tights eller ikke tights under denne kjolen i morgen? Det er 40-års lag, utefest, med mulighet for feiring inne dersom været svikter. Kjolen er omtrent like lang til meg som til modellen på bildet. Min kjole er brun og hvitblomstret. Jeg har brun, legglang tights til å ha under. Hva er finest? Jeg har forresten tykke, ikke vedig pene knær/legger, men kjolen er fin på!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:35   #2
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tights eller ikke tights, det er spørsmålet

Ikke tights. Fin kjole!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:38   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville også droppet tightsen til den kjolen, den er utrolig fin som den er.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:38   #4
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke tights.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:39   #5
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Ta med tightsen og ta den på når det begynner å bli grisekaldt. :løsningsorientert:

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:40   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Ta med tightsen og ta den på når det begynner å bli grisekaldt. :løsningsorientert:

Min tanke også, kan være greit utpå kvelden, særlig om dere skal være ute.

Gammel 02-07-10, 20:41   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en frysepinn, og har alltid ekstra jakke +++ i vesken. Start festen uten tights. Fiiin kjole!

Gammel 02-07-10, 20:46   #8
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for mange (og like) svar. Kjolen er kjempefin, til og med på min fyldige kropp. Eneste jeg er skeptisk til er flashing av knær og legger. Jeg får vel bare overbevise meg selv om at hvis alt over legghøyde er smashing, så får det holde. Ikke sant?

Tights skal med til kvelden. Ulljakke også.

Gammel 02-07-10, 20:47   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Slenger meg på resten av koret med å ta med tights og jakke ved siden av i veske/bag.
Ha en kul fest!

Gammel 02-07-10, 20:50   #10
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til en så fin kjole ville jeg heller hatt strømpebukse enn tights, iallfall på kvelden. Kommer også litt an på hva slags sko jeg skulle hatt til da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:52   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uten! Ikke på før alle er fulle, i tilfelle. Den var nudelig.

Jeg hadde også heller kjørt strømpebukse.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:54   #12
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enig med de andre, uten. Kjolen var kjempe fin.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:55   #13
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Standard

Strømpebukse? Hm, det må jeg tenke litt på. Det ser ikke allerverst ut med tights, altså. Kjolen er noe mindre "pen" i stoffet enn den ser ut på bildet. Jeg skal forresten ha offwhite kilehælsandaler, med rem bak og bitteliten åpning foran.

Gammel 02-07-10, 20:57   #14
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Uten! Ikke på før alle er fulle, i tilfelle. Den var nudelig....

Tipper mange er fulle før jeg begynner å fryse, hvertfall (rølpete venner og varmblodig dame).

Gammel 02-07-10, 21:44   #15
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jepp Det er kjipt å fryse når man er på fest!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 22:08   #16
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott kjole
Jeg ville entret festen uten tights, men tatt dem med i tilfelle gåsehud på leggene utover natten

Gammel 03-07-10, 00:01   #17
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville hatt en brun strømpebukse til, om jeg ikke hadde bare legger. Tights til en sånn kjole ville jeg aldri brukt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.