|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Kristiansand - hva er verdt å se?Vi reiser til Kristiansand i dag. Vi skal være der i tre dager. Vi har tredagerspass til Dyreparken og det nye badelandet, men jeg håper da endelig at vi får tid til å se litt andre ting også. Vi skal bo på hotell i sentrum. Så hva bør vi få med oss? Shopping er IKKE viktig.
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand - hva er verdt å se?Jeg er veldig glad i å bare vandre i Posebyen (den gamle bydelen i sentrum, med små, pene, hvite hus). En tur til Ravnedalen er også veldig fint. Og Baneheia.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand - hva er verdt å se?Du har fått flere gode tips, men Fiskebrygga et et must
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kristiansand - hva er verdt å se?Ravnedalen er flott, en litt skjult perle - og det er veldig gode burgere på café Generalen
|
|
|
#8 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristiansand - hva er verdt å se?Hvis man liker den slags, er det en fin liten botanisk hage med en flott kaktussamling på ... *googler* ... Gimle gård (Agder naturmuseum og botanisk hage).
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 05-07-10 kl 21:12. |
|
|
|
![]() |
|
|