|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Er dette vanlig? (om barnehagebilder)De har nettopp tatt bilder i barnehagen og vi bestile med portrett.
![]() |
![]() |
#3 |
*gjesp*
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
![]() |
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Har ikke prislisten jeg fikk men det var svin dyrt og ikke de beste bildene jeg har sett... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Vi ønsker å beholde 3 portretter og gruppebildet, tross sinnsyk pris og laber kvalitet.
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Jeg fatter ikke at fotografer fortsatt lager de bildepakkene? Tar de ikke bildene digitalt? Vi får 1 lite bilde og bestiller det vi vil. De trykker (selvsagt??) ikke opp bildene før vi bestiller.
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)
Ja, den tanken har slått meg også.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Jeg har hørt om noen som gjør det. Altså får se bilder på nett (eller cd), og bestiller det de vil. Slik synes jeg alle burde klare å gjøre det, det må da være enklere...
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg skjønner dem godt jeg.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjør barnehagefotografen vår. Kjempepraktisk!
![]() |
#11 |
|
Sånn var det sist gang de tok bilder i barnehagen til Poden. Vi fikk utdelt et brukernavn og passord og logget oss inn på hjemmesiden til fotografen. Veldig greit. Der hadde han også liggende 4-5 forskjellige bilder av Poden som vi kunne velge mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tatt på
|
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)I vår pakke var det også 40 kr i gebyr om vi ville returnere og det lå en returkonvolutt sammen med bildene. Pakken kostet tilsammen ca. 950 kr og besto av 3 forskjellige portretter der hvert portrett var i 3 forskjellige utgaver/størrelser, samt et stort bilde, gruppebilde og 3 kalendre.
![]() |
#14 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Vi har aldri måttet betale for å returnere skolebilder i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Hørtes dyrt ut. Jeg skjønner at de lager pakker og gir dem i hånda. Mange somler med å få levert dem tilbake, og slik får de solgt mer. Mange har nok vanskelig for å sende bilder av sine håpefulle i retur også, til makulering. Det er rett og slett et salgstriks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Her måtte vi i år skrive under på at vi ville ha bildene før de ble tatt. Utrolig dumt opplegg. Nå har vi fått dem, det koster 440 kr for 1 portrett i ulike størrelser og utgaver og 1 gruppebilde. Og ingen returmulighet. Det skulle ikke vært lov. Jeg synes at til den prisen kunne jeg i det minste fått to forskjellige bilder å velge i, ikke ørten bilder av det samme halvdårlige motivet i ukurante størrelser. Kvaliteten i år var ikke så verst faktisk, men likevel.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Jeg har aldri vært borti returkostnad.
![]() |
#18 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Da storejenta ble fotografert i fjor måtte vi betale returporto selv. Pakkeprisen var på 700,-
![]() |
#19 |
can-jur
|
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Nå lurer jeg litt her.
![]() |
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Er dette vanlig? (om barnehagebilder)Hehe, nei, det kan jeg da aldri tenke meg de aksepterer?
![]() |
|
|