|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Konvertere vannsengramme til kontinentalseng?Vi har en vannsengramme som seng.
![]() |
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Konvertere vannsengramme til kontinentalseng?Hvis det passer oppi så vil det vel funke. Innermålene på senga må stemme overens med yttermålene på sengen/madrassene dere vil ha.
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Konvertere vannsengramme til kontinentalseng?
Ulumskheter, med familie, venner og bekjente tror jeg er mer dekkende.
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Konvertere vannsengramme til kontinentalseng?Største problemet med IKEA er egentlig beliggenheten
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Konvertere vannsengramme til kontinentalseng?Tradisjonelle madrasser er da ikke noe vanskelig å få tak i? Vi har fjærmadrasser i sengeramme, med dobbel overmadrass. Det får man på de fleste (alle?) butikker med godt utvalg av madrasser og senger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konvertere vannsengramme til kontinentalseng?Mine foreldre har laget "kontinentalseng i ramme" i vannsenga si. Madrassene mener jeg er bestilt, ikke lagervare, fordi målene ikke er helt standard, men det var ikke problem å få det på en helt vanlig "madrass-selgende butikk" altså. Bare vente litt, og muligens ikke de helt rimligste, siden det er bestillingsvare.
![]() |
|
|