|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerJeg har 1 stk slitt puff fylt med hundretusenmillioner hvite små kuler fulle av statisk elektrisitet. Jeg har også 1 stk ny og fin men tom puff, som jeg vil ha flyttet kulene over til. Er det noen som har kreative ideer til hvordan det kan la seg gjennomføre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerFørste som slo meg:
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerHar vært inne på tanken på støvsuger - men er usikker på hvordan jeg får dem ut igjen. Både på grunn av størrelsen til hullet de skal inn i, og på grunn av at de helst setter seg fast der de ikke skal være - eller går sine helt egne veier på grunn av statisk elektrisitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerNår vi fylte saccosekkene til ungene med kuler fra plastposer så la vi rett og slett hull mot hull og lot det stå til. Dette var i januar, og det er noen måneder siden sist jeg så ei hvit kule under støvsuging.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerKansje Askestøvsuger? Da har man jo et så kammer mellom slangen og støvsugeren. så kan du kansje tømme fra denne etterpå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerta det ute og legg hull mot hull, så tømmer du. Vips- ingen kuler inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerDet er ikke stort nok hull til å ta den ene over den andre. Hull mot hull? Kanskje - om de oppfører seg og ikke stikker alle veier de ikke skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerOm du gjør det ute så gjør det ingenting om noen stikker av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kulerNoen vil alltid stikke av, men dersom du stikker hullet med kulene litt nedi kulenes nye hjem så minimerer du faren.
![]() |
#13 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kreative ideer ønskes til flytting av ville hvite kuleren sånn trakt-sak?
![]() |
|
|