|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag!Wow, blir stilig!
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag!De var veldig fine! Kjekt å se noe annet enn de typiske skiferflisene vi nordmenn gjerne velger til gang.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag!Dette blir nok bra! Hvilket format er det på dem, litt vanskelig å se på bildet.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag!De finnes i alle mulige format: 60X60, 30x60, 40x60, 30x30, 20x60 osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag!Hva må dere betale pr. m2 for dem? Er på flisjakt selv, men ser jo det begrenser seg litt ang. pris på flisene. Forelsket meg i en flis til den nette sum av 1600,- pr. m2, men det sier seg selv at det ikke er aktuelt.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag!Disse var skikkelig pene |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Har bestilt disse flisene til hall/gang i dag!
Det er ikke lett å finne fliser man liker godt som samtidig har akseptabel pris, nei. Hadde lett så lenge og ikke funnet noe jeg likte godt nok, så disse bestemte jeg meg for å ta uansett pris |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|