|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Agurktid på FP. Sist redigert av torsk : 13-07-10 kl 23:11. Årsak: Slo sammen innlegg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Frafallen
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Det virkelig egoistiske ligger mer i at det ikke er meg hun er gravid med.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg klarer ikke helt å hisse meg opp kjenner jeg.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg vet ikke hva risikoen er for henne når hun hopper i fallskjerm. For de fleste av oss hadde det ikke vært egoistisk, det hadde vært galskap.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg synes det er galskap å utsette seg for en slik risiko (som det ALLTID er, uavhengig av hvor mange ganger man har hoppet før) i løpet av de stakkars 9 månedene man bærer på et nytt liv.
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg vil tro at selv om man er rutinert, skal det ikke så innmari mye til for at en ender opp med et beinbrudd eller noe.
|
|
|
#9 |
|
Tøff
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg synes det er Kari Traa sin fordømte sak hva hun foretar seg som gravid. Min personlige mening er ikke viktig, og jordmoren som her har uttalt seg er på jordet.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Pappalille: Du har ikke tenkt på hvilken effekt denne hoppingen hennes kan ha på fansen hennes hvor mange er kommende mødre? Dette var tross alt ikke en privat tur for å hoppe, men det skjedde på ekstremsportveko på Voss.
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg synes hun bør få gjøre som hun vil, selv om jeg personlig ville utsatt hoppingen til etter fødselen. Er ikke så veldig bekymret for signaleffekten heller, kjenner jeg. Har man aldri hoppet i fallskjerm før, er det vel lite sannsynlig at man gjør det for første gang som gravid. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Personlig hadde jeg ikke gjort det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg synes det er uansvarlig og egoistisk. Min mening er at det er fornuftig og riktig å unngå å utsette seg for unødig risiko mens man er gravid. Og fallskjermhopping blir ikke risikofritt selv om man er erfaren. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg er veldig usikker på hva risikoen er. Gitt at den er liten mener jeg at hun må få gjøre hva hun vil, signaleffekten bekymrer meg ikke så mye. Men jeg er litt skeptisk til om det er greit å utsette seg for risiko når man er gravid i og med at det kan gå utover et annet menneske mer enn det går utover en selv. Men så var det å vurdere denne risikoen, det er ikke helt enkelt.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg er heller ikke særlig bekymret for signaleffekten, og syns godt dene jordmoren kunne holdt munn, men når det er sagt så syns jeg ikke fallskjermhopping er noe man burde drive med som gravid. Samme hvor mange hopp man har bak seg så kan man lande på et ugunstig sted, eller man kan tryne rett på magen når man lander. Erfarenhet utelukker ikke plutselige vindkast.
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg ville selv aldri gjort det. Jeg tok ikke engang karuseller i temaparker. Hvorfor utsette baby for unødvendig risiko? Ja for dette synes jeg er unødvendig.
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg hadde aldri gjort det selv, og kan ikke for alt i verden forstå at fallskjermhopping er så viktig at det ikke kan vente i 9 måneder.
|
|
|
|
#19 |
|
levelandas.wordpress.com
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Landås, Bergen
![]() |
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Hvis faren syns det er greit, må vel dama få gjøre som hun vil! Barn skal ikke være en begrensning, men en berikelse, og vi har alle ulike behov. En mor som begrenser seg for barnet sitt, ender opp med å gi barnet dårlig samvittighet. Det er egoistisk, det!
|
|
|
#20 |
|
Live and let live
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Ja, jeg synes det er egoistisk og uansvarlig. De månedene man er gravid har man også ansvaret for et annet liv. I det ansvaret, så ligger det som en selvfølge å ikke utsette det mennesket for unødvendig risiko for skader.
|
![]() |
|
|