Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er det noen som har IKEA-bad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-10, 22:43   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har IKEA-bad?

Og er fornøyde? Jeg har funnet noe fra IKEA som jeg tror jeg liker. Jeg har ikke lyst til å bruke så mye penger på møblene, heller mer på fliser og dusjhode. (Ønsker meg et STORT dusjhode)

Erfaringer? Meninger?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:45   #2
petrajh
levelandas.wordpress.com
 
petrajh sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Landås, Bergen
Innlegg: 14
petrajh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA bad?

IKEA er alltid en vinner!

__________________
petrajh
levelandas.wordpress.com
Datter10 og Datter7
petrajh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 23:07   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

http://www.byggebolig.no/index.php?topic=19148.0

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 23:19   #4
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Vi har nettopp puttet inn servantskap og høyskap fra Ikea på badet vårt. Godt fornøyd. God plass. Eneste er vel at blandebatteriene de har der ikke passer helt til vasken. Vi har Flåren-serien. Kvaliteten virker ok, men har ikke brukt det mer enn to måneder, så kan ikke si så mye om det ennå.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 23:23   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Vi har Ikea baderomsskap på det ene badet. Det er vel 5-6 år gammelt nå. Kvaliteten er helt ok, men ikke mer heller. Det er vesentlig bedre kvalitet på innredningen vi har på det andre badet, men den kostet også 3 ganger så mye.

Det som irriterer meg aller mest med Ikea-innredningen vår, er at skapet står på bein på gulvet. Det gjør renholdet mye vanskeligere enn når skapet er vegghengt. Den gang vi kjøpte baderomsinnredning på Ikea, fantes det bare skap på bein. Hvordan det er nå, vet jeg ikke.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 23:58   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Ja, vi har baderomsinnredning fra IKEA. Flåren, tror jeg den heter. Jeg synes den er helt ok. Jeg fant ingenting annet jeg likte bedre, og hvertfall ikke til under dobbel pris.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 00:09   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

De tåler dårlig fuktighet. Har hatt et høyskap nå i 3 år, som ikke tåler å stå på bad der det er en del damp. I det forrige huset vårt hadde vi servantskap på et bad der det ble damp som heller ikke tålte det mer enn et års tid.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 08:21   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

De tåler dårlig fuktighet. Har hatt et høyskap nå i 3 år, som ikke tåler å stå på bad der det er en del damp. I det forrige huset vårt hadde vi servantskap på et bad der det ble damp som heller ikke tålte det mer enn et års tid.

Det passer jo dårlig på et bad da... Men det er er 10 års garanti, det må jo gjelde for dette og?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 09:33   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

De tåler dårlig fuktighet. Har hatt et høyskap nå i 3 år, som ikke tåler å stå på bad der det er en del damp. I det forrige huset vårt hadde vi servantskap på et bad der det ble damp som heller ikke tålte det mer enn et års tid.

Hvordan da?
Vi har hatt vårt IKEA bad i 5 år, og har ikke merket noe ift fuktighet?
Vi har både høyskap, skuffer og vask derfra.
Veldig fornøyd, og det kostet oss rundt 6000 kr mener jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 10:35   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Vi hadde Ikeabad i 3 år der vi bodde før, og merket ingenting til at det ikke tålte fuktighet. Og dette var et bad uten vindu og med en elendig ventilsak...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:43   #11
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Vi er veldig fornøyde med vårt IKEA hylle og servantsap m/servant. Det er 6 år gammelt nå. Vi har ikke merket noen fuktskade.
Vi valgte å benytte et annet blandebatteri.

Prisen var så overkmmeig at jeg med god samvittighet kan bytte det ut om noen år, om jeg skule bli lei det, eller det skulle bli ødelagt.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 00:38   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Vi har ikke Ikea-bad og er veldig førnøyd. Du får ta deg en tur så får du se det live.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 00:40   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har ikke Ikea-bad og er veldig førnøyd. Du får ta deg en tur så får du se det live.

Du har ikke?
Jeg har sett på det, og har igrunn funnet et som både mannen og jeg liker.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 00:42   #14
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Du har ikke?
Jeg har sett på det, og har igrunn funnet et som både mannen og jeg liker.

Ja du har kanskjer sett det ja. Husker ikke om badet var ferdig eller ikke når du var her den gangen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 10:47   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det passer jo dårlig på et bad da... Men det er er 10 års garanti, det må jo gjelde for dette og?

Det har jeg ikke tenkt på Kanskje gidde, ja?

Type fuktskade: det spriker opp, ser ut som lakken skreller av på en måte.
Det jeg har hatt problemer med, er et høyskap og et underskap. Begge deler er fra baderomsavdelingen, så det burde i grunn tåle litt damp. Det står ikke i inntil dusjen, og det er ikke veldig vått der inne -bare sånn det blir av å dusje i badekar med dusjforheng.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:30   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det har jeg ikke tenkt på Kanskje gidde, ja?

Type fuktskade: det spriker opp, ser ut som lakken skreller av på en måte.
Det jeg har hatt problemer med, er et høyskap og et underskap. Begge deler er fra baderomsavdelingen, så det burde i grunn tåle litt damp. Det står ikke i inntil dusjen, og det er ikke veldig vått der inne -bare sånn det blir av å dusje i badekar med dusjforheng.

Jeg ville ha klaget.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:49   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Japp. Men jeg tenkte litt over det, og vet at jeg ikke kommer til å finne kvitteringen. Så da blir det nok bare stående til det er såpass stygt at det hives ut.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 19:16   #18
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som har IKEA-bad?

Vi har skap og speil fra Stenskär-serien (utgått) på et bad og Flårenskap på det andre, og de har nå holdt bedre enn servantskapet fra Norema i alle fall. Godt fornøyd! Har ikke erfaring med vask og servantskap fra Ikea da.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no