|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Steder å stoppe mellom Bergen og Kristiansand og mellom Kristiansand og OsloVi skal kjøre disse strekningene med to barn på 2 og 3 år i neste uke. Vi må jo ut å strekke på bena innimellom og for å gjøre disse stoppene til noe mer enn bare bensinstasjonvasing, finnes det noen fine steder med lekeplass eller annet som kan være litt mer morsomt å ta noen minutter ved? Som er i nærheten av veien altså?
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Steder å stoppe mellom Bergen og Kristiansand og mellom Kristiansand og OsloHvor langt vil dere kjøre før dere stopper da?
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Steder å stoppe mellom Bergen og Kristiansand og mellom Kristiansand og OsloTakk for tips. Er det forresten greit å leke på skoler og i barnehager? Min mann synes det er pinlig å gå inn i andre barnehager enn vår, at det liksom ikke er vårt område. Litt som å leke i naboens hage liksom. Men jeg mener at det er greit jeg, og så lenge barnehagen er stengt og vi rydder etter oss så plager vi jo ingen?
![]() |
#4 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Steder å stoppe mellom Bergen og Kristiansand og mellom Kristiansand og OsloForresten er jeg litt usikker på hvor vi skal kjøre også, kommer vi forbi Odda når vi skal kjøre fra Bergen til Kristiansand altså?
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steder å stoppe mellom Bergen og Kristiansand og mellom Kristiansand og Oslo
Selvsagt er det greit, der jeg jobber sier de også at det er helt greit at andre leker der etter stengetid. Så lenge de rydder etter seg, vel og merke, barnehagen er ganske plaget med ungdom som ødelegger området i helgene og sånt.
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Steder å stoppe mellom Bergen og Kristiansand og mellom Kristiansand og OsloVi gjør ofte det her ihvertfall. Det er trygge områder, gjerdet inn, og leikeapparatene er tilpasset selv de minste barna. Og jada, vi rydder selvsagt det som måtte være av rot etterpå.
![]() |
|
|