Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Squeezebox-trøbbel

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 15:39   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Squeezebox-trøbbel

Vi har en høyt elsket Squeezebox Boom og er kjempefornøyd med den. For tiden går det mest i internett-radio og i dag har den begynt med noe nytt: Trafikk-meldinger.
Det er noget irriterende, for den tar inn i hytt og pine, og jeg finner søren meg ikke noen steder jeg kan slå det av.
I bilen er det jo bare å trykke på TA, men det er ingen sånn knapp her - hverken på boksen eller Squeeze-center.

Noen som har vært borte i samme trøbbelet.
Jeg gir jo beint frem blanke i trafikken i Buskerud, spesielt når jeg sitter hjemme i min egen stue.

Gammel 16-07-10, 07:27   #2
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Squeezebox-trøbbel

Har du sjekket på Logitech sin side om det er noe info der?

http://www.logitech.com/no-no/suppor...?WT.z_sp=Model

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 08:42   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Squeezebox-trøbbel

Ja, det står fint lite om TA der.

Det kommer ikke noe trafikk-fjas når jeg har på engelske musikk-kanaler (Rock Planet ), så det er sikkert noe trøbbel med NRK. :konkluderer:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.