Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilken fornøyelsespark bør vi velge?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvilken park bør vi dra til?
Kristiansand Dyrepark 14 46,67%
Astrid Lindgrens Verden 8 26,67%
EuroDisney 5 16,67%
Mummiland 0 0%
Europa Park (Tyskland) 0 0%
Annet, jeg kommer med tips i tråden 3 10,00%
Deltakere: 30. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 09:14   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken fornøyelsespark bør vi velge?

Vi har en uke av sommerferien som fortsatt ikke er fylt opp med noe å gjøre. Så vi vurderer å ta en eller annen park. Hva er morsomst for mor, far og en gutt på fem år? Vi er ikke særlig opptatt av berg- og dalbaner og sånt, det er mest interessant med parker hvor det er andre ting å se på (som f eks Kardemommeby i Kristiansand).

Legoland er ikke med på listen, for der har far og sønn akkurat vært. EuroDisney har vi voksne vært på flere ganger, men ikke med barn, så derfor tar jeg den med på listen, siden jeg ikke har testet den på barn.

Jeg tar veldig gjerne imot tips til andre parker også!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.