Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Botox

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-07, 22:45   #1
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Botox

Jeg vurderer det faktisk,men mannen er veldig skeptisk.Jeg er og usikker,for jeg er redd nervene kan bli skadet av det.Noen som har litt mer peiling på Botox enn det jeg har lest?Noen som kjenner noen som har prøvd det eller prøvd det selv

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 22:50   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Botox

Jeg kjenner mange cp-barn som bruker det. Det har en medesinsk effekt for dem og jeg synes det er noe stort tullball å bruke det for noe annet.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 22:50   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Botox

Men du har kanskje cp?

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 22:56   #4
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Botox

Nei,det har jeg ikke og jeg tviler egentlig på at jeg kommer til å tørre å prøve det.Men er litt nyfiken på det,det må jeg innrømme

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 22:57   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox

For å si det sånn: Jeg lærer for tiden å sette botox som del av jobben min. Dvs jeg kan sette sprøytene. Og jeg vurderer ikke engang å bruke det selv, selv om jeg kunne fått det både billig og enkelt.

Presisering: Jeg setter det MEDISINSK, altså, på spasmetilstander, ikke forebyggende kosmetisk.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 05-02-07 kl 23:10. Årsak: La til siste (og viktige) setning
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:00   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox

Jeg kan egentlig ikke noe om dette, så jeg burde vel egentlig ikke svare. Husker bare at jeg så en dokumentar om botox en gang, hvor det ble sagt at når virkningen har gått ut - så skapes faktisk nye rynker i området hvor botoxen ble satt. Vinningen går opp i spinningen og vel så det med andre ord. Men som sagt, jeg vet ikke om dette stemmer.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:02   #7
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Botox

Hvis dere hadde ant hvor mye unger som faktisk må ta det griner tror jeg dere hadde latt det være.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:03   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox

Huff, jeg klarer ikke å holde kjeft allikevel. Jeg synes dette botoxgreiene (og kirurgiske inngrep uten medisinsk begrunnelse) er ganske trist jeg. Det er noe med å la naturen gå sin gang, og at det å eldes faktisk er en del av livet. Muligens det er lett for meg å si, siden jeg foreløpig ikke er preget av rynker.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:04   #9
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Botox

Har du sett at folk har fått varige skader av det?
Som sagt,er jeg veldig skeptisk selv,men vet jo at veldig mange gjør det.
Men jeg kjenner ingen personlig,som jeg kan spørre,derfor vil jeg høre om det er noen her inn som har peiling på det.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:04   #10
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Muligens det er lett for meg å si, siden jeg foreløpig ikke er preget av rynker.

Er ikke rynker helt normalt?

Jeg kan iallefall spare min begeistring for rynkefrie 60åringer.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:05   #11
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Har du sett at folk har fått varige skader av det?
Som sagt,er jeg veldig skeptisk selv,men vet jo at veldig mange gjør det.
Men jeg kjenner ingen personlig,som jeg kan spørre,derfor vil jeg høre om det er noen her inn som har peiling på det.

Pleier du å gjøre alt alle andre gjør?

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:07   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Er ikke rynker helt normalt?

Jeg kan iallefall spare min begeistring for rynkefrie 60åringer.

Må innrømme at jeg ikke helt skjønte hva du siktet til her. Rynker er normalt, det er nettopp de jeg prøvde å si. At jeg ikke har masse rynker er også ganske normalt, med tanke på at jeg ikke har fylt 30 enda.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:08   #13
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Pleier du å gjøre alt alle andre gjør?

Nei,det gjør jeg ikke.Må vel få lov å spørre om noe jeg lurer på

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:10   #14
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

med tanke på at jeg ikke har fylt 30 enda.

Det har jo ikke jeg heller eker på tittel:

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:11   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Huff, jeg klarer ikke å holde kjeft allikevel. Jeg synes dette botoxgreiene (og kirurgiske inngrep uten medisinsk begrunnelse) er ganske trist jeg. Det er noe med å la naturen gå sin gang, og at det å eldes faktisk er en del av livet. Muligens det er lett for meg å si, siden jeg foreløpig ikke er preget av rynker.

Preget av rynker er ikke jeg heller, men jeg har da et par, og kunne ikke vaert mer enig i det du skriver. Jeg skjönner heller ikke hvorfor man evt. skulle holde kjeft om dette.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:18   #16
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Preget av rynker er ikke jeg heller, men jeg har da et par, og kunne ikke vaert mer enig i det du skriver. Jeg skjönner heller ikke hvorfor man evt. skulle holde kjeft om dette.

Føler liksom at jeg spolerer spørsmålet til hovedinnlegger litt.

Det jeg på en litt klønete måte prøvde å si, er at jeg ikke vet hvordan jeg selv vil reagere den dagen rynkene dukker opp. Kanskje får jeg helt hetta? Kanskje jeg trer inn i en alders-angst-psykose? Forhåpentligvis ser jeg det slik at det understreker den skjønnheten jeg allerde innehar.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 23:21   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Botox

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Føler liksom at jeg spolerer spørsmålet til hovedinnlegger litt.

Det jeg på en litt klønete måte prøvde å si, er at jeg ikke vet hvordan jeg selv vil reagere den dagen rynkene dukker opp. Kanskje får jeg helt hetta? Kanskje jeg trer inn i en alders-angst-psykose? Forhåpentligvis ser jeg det slik at det understreker den skjønnheten jeg allerde innehar.

Det synes jeg ikke. En diskusjon om nödvendigheten av - for ikke aa snakke om risikoene forbundet ved - et unödvendig kirurgisk inngrep er paa sin plass i denne traaden. Men jeg er vitt blitt veldig krass i det siste, saa det er kanskje feil. :skrape:

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 00:12   #18
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Botox

Jeg har fått rynker. Masse mer enn jeg liker, etter at jeg fikk nr. 3 egentlig så plutselig haglet de på... I alle fall, så har jeg tenkt at botox er sikkert en fin ting.

Men for det første går det jo ut utrolig fort, for det andre koster det MASSE og har man først begynt å ta det så må man jo nesten fortsette... Tror ikke man venner seg til masse rynker ved å fjerne dem i noen måneder i alle fall. Også var det det med resten av kroppen også, som jo heller ikke blir yngre. Det må jo nesten stå litt i stil da...

Så ja, min konklusjon (og denne går for meg selv) er at det er uaktuelt.
Men, ja, jeg har hatt min.. ikke "alders-angst-psykose" egentlig, men mere "å skal dette være ansiktet jeg ser i speilet fremover"-psykose...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 00:19   #19
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox

Så lenge vedkommende vet hva h*n driver med, så er det ingen grunn til at det ikke skal gå bra! :svarer på spørsmålet:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 09:45   #20
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Botox

I følge det jeg har lest lammer det musklene, slik at man kan bli litt mimikk løs- Da mister man gjerne "det søte". Dessuten når virkningen går ut har ikke musklene fått trent seg på en stund så man ender gjerne opp med mer skrukkete hud enn det man gikk inn i. Og derfor blir det gjerne en ond sirkel at man må holde på og holde på...
Jeg ville heller vente til rynkene var et stort problem og heller gjort noe kirurgisk hvis det.

Eneste krem som hjelper er forresten a vitaminsyre. Den fåes hos resept hos lege. Smøres på under vanlig krem. Og det er viktig og ha min. 25 i solfaktor over. Den må brukes hver dag og i flere år, men den har medisinsk virkning.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no