|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USADet er regioner på spillene. Med andre ord, spill kjøpt i europa vil ikke fungere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USAVil ellers tro det er samme grensesnitt for ladekabelen. Evt. er det jo bare å bruke en overgang - vil tro at selve strømforsyningen er både 110 og 220V. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USAVi kjøpte en GameBoy i USA for 4 år siden (forløperen til DS). Vi hadde ingen problem verken med lading eller å kjøpe spill i Norge.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USAEr det regioner på ds-spill? Har ikke jeg bestilt spill fra canada?
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USADet skal ikke være regionkoder på de håndholdte spillerne til Nintendo. De har på Wii, men det er mest pga. PAL/NTSC-problematikken så vidt jeg kan skjønne.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 15-07-10 kl 19:06. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USAMen les her: DSi-software er visst region-låst. http://www.computerandvideogames.com....php?id=198728
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USAI følge et forum jeg fant, så var det bare de nedlastbare spillene som er låst.
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USA
Er du sikker på dette? Jeg har kjøpt både dsi og spill i Canada. Funker fint det. Eneste jeg måtte skifte var strømkabelen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USAJeg vet om noen som har kjøpt DS Lite fra USA og den fungerer helt fint med norske spill. Jeg har kjøpt spill fra USA og Hong Kong til DS som også har fungert så jeg vil tro det går bra så lenge du har europeisk strømkabel. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USANoen spill er regionsfrie. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Nintendo DSi - kjøpt i USAJeg har sendt over en DS til Norge som funker med norske spill!
|
![]() |
|
|