Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilket sted kommer du tilbake til?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-10, 10:59   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket sted kommer du tilbake til?

Når man er ute og reiser, er det jo ofte sånn at man kommer, ser og er ferdig med saken, neste gang vil man et annet sted. Men så er det noen steder som bare biter seg fast, sånn at man bare må reise dit én gang til. Eller flere. Har du et sånt sted? (Da regner jeg ikke med hytter og barndomshjem og slikt.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 11:02   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket sted kommer du tilbake til?

Berlin! Spennende by som jeg gleder meg til å besøke for tredje gang i høst

Gammel 16-07-10, 11:02   #3
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må blir Tenerife, jeg har forelsket meg helt i den plassen.

Gammel 16-07-10, 11:09   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London. Og så lengter jeg noe innmari tilbake til et par steder i det sørlige Afrika, som jeg håper jeg får anledning til å reise til igjen.

Gammel 16-07-10, 11:10   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Dubai, men det teller ikke fordi vi har bodd der. Så nei, vi har ikke funnet det stedet ennå.

Gammel 16-07-10, 11:12   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi drar stadig tilbake til London. Når vi er der nå, slipper vi å gjøre alle turistgreiene. Vi kan bare finne nye og spennende restauranter, gå på fotballkamper og shoppe i områder vi kjenner og vet er spennende.

I tillegg reiser vi stadig til Kreta. Mest fordi pappa har betalt ( ). Men nå kjenner vi masse grekere der, og det er ukomplisert og deilig. Ingen store opplevelser lenger, men massevis av avslapning. Nå har i tillegg pappa kjøpt seg et hus der, så da regner jeg med at det blir enda mer enn tidligere.

Gammel 16-07-10, 11:13   #7
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Paris<3<3 elsker den byen, har vært der 4 ganger<3
Montmartre<3 fantastisk..

Gammel 16-07-10, 11:14   #8
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Jeg vil helt garantert reise tilbake til Praha! Vært der fire ganger allerede, men blir aldri mett

Gammel 16-07-10, 11:16   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nederland. Spesielt Amsterdam.

Og Bangkok vil alltid være svært spesiell for meg.

Gammel 16-07-10, 11:18   #10
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Århus! Byen betyr veldig mye for meg. Begge jentene våre ble lagd i der. Selv om mange av dagene vi har hatt der har vært tunge så vender vi tilbake.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 11:19   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kykladene. Det er liksom ingenting som helt slår gresk øyliv. Og Roma, man blir aldri ferdig med Roma. Og Moskva, for de ekstreme kontrastenes skyld.

Gammel 16-07-10, 11:20   #12
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Santa Cruz i California.

Og nå kjenner jeg at jeg er småforelsket i Fort Lauderdale også.

Og selvsagt San Francisco. Hvordan kunne jeg glemme!?

Sist redigert av Fruktflua : 16-07-10 kl 11:30.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 11:21   #13
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Og så tror jeg nok jeg må tilbake til Chicago en gang, hvilken fantastisk by!

Gammel 16-07-10, 11:23   #14
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

København-Krakow-Paris-og Rhodos

Gammel 16-07-10, 11:25   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, vi er vanedyr så vi drar tilbake og tilbake til steder vi liker. For å nevne noen: Dublin, København, Skjelland generelt, Gran Canaria og Tenerife. Hadde jeg hatt masse penger hadde Brisbane og Sidney stått på lista. Jeg kjenner at jeg er blitt litt forelsket i Nederland og jeg vil veldig gjerne dra tilbake til London.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 11:26   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Å ja, Krakow! Der har jeg vært to ganger, og det var like fint begge ganger.

Gammel 16-07-10, 11:28   #17
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Tror det må bli Island. Har hittil bare vært der en gang, men vet at jeg må tilbake.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 11:29   #18
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil tilbake til San Francisco, det var magisk, en flott by.

I tillegg vil jeg ta barna mine med til Disney World i Florida når minsten er gammel nok til å få være med på alt, det var også magisk syntes jeg. Jeg satser på å dra utenom høysesong slik at det ikke blir plagsomt lange køer.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 11:37   #19
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en forkjærlighet for Stockholm, København og Paris.

New York, Barcelona og Praha er byer jeg drømmer om å besøke en gang til.

Gammel 16-07-10, 12:26   #20
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Praha, og Ayia Napa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.