Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan noen låne vekk fothvilere til en rullestol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-10, 15:57   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen låne vekk fothvilere til en rullestol

Ja, noen, mente jeg, ikke norn

evnt en rullestol? iOslo/omegn. Merkelig forespørsel fra meg i dag.

Vi reiser til Legoland på mandag, og plutselig realisasjon har slått meg, at det kommer til å bli problematisk 30 uker på vei med bekkenløsning og mye kynnere. Derfor hev jeg meg rundt for å finne rullestol til leie, men i legolang fins ikke det. Vi fikk dermed låne en av noen bekjente, men den har ikke fothvilere, og er dermed ganske ubehagelig å sitte i, fordi man må løfte bena hele tiden. Det er ikke noen som har tilgang på noe sånt, tilfeldigvis?

Gammel 17-07-10, 15:59   #2
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: kan norn låne vekk fothvilere til en rullestol

Jeg kan

Det er en aktiv stol og den er helt ny med spesialpute for bekkenløsning. Skal reise bort om noen dager og skal ikke ha den med.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 16:24   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan norn låne vekk fothvilere til en rullestol

Eller så er jo hjelpemiddellageret stedet å låne hjelpemidler.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 19:22   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan norn låne vekk fothvilere til en rullestol

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Jeg kan

Det er en aktiv stol og den er helt ny med spesialpute for bekkenløsning. Skal reise bort om noen dager og skal ikke ha den med.

Men vi skal være borte helt til fredag, da...? Hva er en aktiv stol?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Eller så er jo hjelpemiddellageret stedet å låne hjelpemidler.

Jo, men du vet, søndag før man skal dra på mandag, så trodde jeg ikke det var så mye sjans. Man kan vel ikke bare troppe opp og si man har lyst på en rullestol heller, kan man. Jeg mener, jeg har jo ikke bruk for det til vanlig annet enn når jeg skal traske i legoland i timesvis, vil de ikke bare si at jeg må la det være? Og må man ikke ha noe fra lege?
Jeg skulle selvsagt ha tenkt på dette før, men - det gjorde jeg bare ikke. Jeg tenker liksom ikke på meg selv som rullestoltrengende sånn ellers.

Gammel 17-07-10, 19:31   #5
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan noen låne vekk fothvilere til en rullestol

Jeg sender deg en PM jeg

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 19:36   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mener de låner ut stoler i legoland. Sto det i brosjyren vi fikk ved inngangen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 20:29   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Mener de låner ut stoler i legoland. Sto det i brosjyren vi fikk ved inngangen.

Jeg har sjekket alt som sjekkes kan på nettsidene og ikke funnet noe som indikerer det. Kun at de låner ut triller til barn, og at man kan få hjelp om man kommer i rullestol.

Gammel 17-07-10, 20:48   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Kan ikke si det 100% fordi brosjyren ligger godt nedpakket i bilen, vi er på vei hjem fra legoland. Kan godt være det stemmer og jeg har lest feil.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 20:49   #9
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Kan ikke si det 100% fordi brosjyren ligger godt nedpakket i bilen, vi er på vei hjem fra legoland. Kan godt være det stemmer og jeg har lest feil.

Og det kan jo veldig godt hende det står noe annet i brosjyren enn på nett. Kanksje jeg bør ringe dit. men nå ser det ut som jeg kan låne av Garbella, da

Gammel 17-07-10, 22:49   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Du kan troppe opp på mandag og låne en stol. Det har ihvertfall vært slik før.
Du kan ihvertfall ringe de og høre.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.