|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Herregud. Treåring funnet ute alene i natthttp://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7213983
![]() |
#2 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: herregud.. 3 åring funnet ute alene i natt.Hjelpes.
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: herregud.. 3 åring funnet ute alene i natt.Det er derfor man sikrer dørene slik at småtasser ikke kommer seg ut om natten.
![]() |
![]() |
#4 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: herregud.. 3 åring funnet ute alene i natt.Ja jeg forestiller meg at det kan skje her.. Har skjedd på dagtid men jeg har alltid oppdaget han pga han smeller med døren.
![]() |
#5 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: herregud.. 3 åring funnet ute alene i natt.Huff, godt han ble funnet og tatt vare på da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattHeldigvis er barnet gjenforent med sin far nå. En ting stusser jeg litt over; leser at faren til gutten hadde lett i flere timer etter ham, og at han ikke ringte politiet. Så rart, jeg hadde ringt til politiet ganske kjapt hvis det var mitt barn som var forsvunnet! Ville ikke dere også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattJeg fant en natt en av barnesengene tomme og den panikken som raste gjennom meg før jeg fant poden sovende på stuegulvet er helt ubeskrivelig.
![]() |
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattUff da. Godt det endte bra.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattBroren min var en rømling. Han var riktignok 4-5 da han holdt på med dette, og stakk av på dagtid. Et par sekunders uoppmerksomhet, og så var han forsvunnet og måtte finnes (han kom ikke tilbake av seg selv). Mamma ble helt frynsete av det.
![]() |
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattSånn er Leo.
![]() |
![]() |
#11 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattMerkelig at faren ikke kontaktet politiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattÆææh, er de bare jeg som stusser litt over denne historien?
![]() |
#13 |
Einsam
|
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattJeg synes ikke det høres helt troverdig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattJeg hadde nok ikke merket det før mye senere om en av mine barn hadde gått ut på natta. Jeg sover klokka 4, å våkner somregel av at barna vekker meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattLenke på døra er et must. Skummelt med uredde barn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i natt
Ja, ikke sant?
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattmen det med påkledningen her sover vår datter ofte i en vanlig t shorte og en litt sånn tynn joggebukse aktig stoff og ja av og til sover hun rett som det er med sokker på fordi hun sier hun av og til fryser på bena og vill ha de på hun har egene sove sokker (og fordi de er såå søte synes hun). Så her er det pysjen hennes. HUn er 5 men har sovet sånn ganske så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i nattMen er det vanlig å sikre hus for rømming på natten da?
![]() |
#20 |
awesom
|
![]() Sv: Herregud. Treåring funnet ute alene i natt
Lenke på døren kommer aldri til å komme i vårt hus. Jeg er mye mer redd for brann en jeg er for at ungene skal stikke av.
![]() |
|
|