Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvis du bare skulle kjøpe ett Dermalogica-produkt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 10:49   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Hvis du bare skulle kjøpe ett Dermalogica-produkt

Hvilke skulle det være og hvorfor?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 12:34   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du bare skulle kjøpe ett Dermalogica-produkt

Jeg er avhengig av Special Cleansing Gel.

Gammel 18-07-10, 12:37   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri prøvd Dermalogica, men jakter på noe som den sensitive huden min tåler (blir visst bare verre og verre). Er dette et bra merke da?

Gammel 18-07-10, 12:51   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Active Moist. Fordi det er den beste ansiktskremen jeg noen gang har prøvd.

Gammel 18-07-10, 12:53   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Total eye care, tror jeg. Fordi det er en lett og god øyekrem med solfaktor og litt farge.

Gammel 18-07-10, 13:19   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Skin smoothing cream. Min 40-åringshud-med-T-sone blir smidig og elastisk uten å bli fett.

Gammel 18-07-10, 14:48   #7
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Dermalogica MultiVitamin Power Firm. Kjempe god øyekrem

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 15:31   #8
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Daily Microfoliant. Eneste Dermalogica-produktet jeg holder meg trofast til.

Gammel 18-07-10, 15:46   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har aldri prøvd Dermalogica, men jakter på noe som den sensitive huden min tåler (blir visst bare verre og verre). Er dette et bra merke da?

Det skal være en veldig bra serie for de med sensitiv hud. Har flere venninner som ikke tåler annet.

Mitt favorittprodukt er øyesminkefjerneren. Den eneste som ikke blir klissete og ekkel eller gjør huden rundt øynene såre.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 15:58   #10
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:13.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 16:43   #11
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Skin smoothing cream. Min 40-åringshud-med-T-sone blir smidig og elastisk uten å bli fett.

Den har jeg også, og er veldig fornøyd med den.

Gammel 18-07-10, 16:44   #12
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Daily Microfoliant. Eneste Dermalogica-produktet jeg holder meg trofast til.

Det er en slags rens, eller?

Gammel 18-07-10, 16:46   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker veldig godt en farget dagkrem derfra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 18:14   #14
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det er en slags rens, eller?

Det er en mild peeling i pulverform.

Gammel 18-07-10, 18:23   #15
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Bestiller dere på nett?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 19:07   #16
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Bestiller dere på nett?

Ebay.

Gammel 19-07-10, 12:45   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Bestiller dere på nett?

http://www.strawberrynet.com

Her får jeg 10% fastkunderabatt, og 5% rabatt fordi jeg alltid shopper minst 3 produkter. Fri frakt, mva refunderes.

Har hatt uflaks på Ebay ved kjøp av kosmetikk, og tør ikke helt handle kosmetikk der lengre (har et par ganger mistenkt at produktene var tuklet med).

Gammel 19-07-10, 13:03   #18
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Har hatt uflaks på Ebay ved kjøp av kosmetikk, og tør ikke helt handle kosmetikk der lengre (har et par ganger mistenkt at produktene var tuklet med).

Det har jeg også mistenkt, så jeg har også gått over til Strawberrynet.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:05   #19
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde nok valgt Dermalogica AGE Smart Dynamic Skin Recovery, hvis jeg måtte velge.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 15:46   #20
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg brukte mange produkter fra Dermalogica tidligere, men har droppet serien helt etter en periode der huden min bare ble verre og verre. Bruker nå Aloe Vera serien fra Body Shop for sensitiv hud, den fungerer faktisk veldig godt på min hud som lett blir irritert og stresset, og den koster under halvparten av Dermalogica såvidt jeg har regnet meg frem til. Har også prøvd Dermalogicas deo, og funnet at Body Shop sin Aloe Vera er bedre den også. Så svaret mitt blir ingen.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.