![]() |
#1 |
"De"
|
![]() MacbookJuhu, jeg har fått med Macbook.
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Macbook |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MacbookJeg re ikke helt sikker på hva du mener med fullscreen, men: Hvis du bruker Safari, kan du dra ut hjørnene (eller hva det heter) til siden dekker hele skjermen. Eller du kan installere Firefox. Det er mulig jeg er på viddene, men jeg husker i allefall at jeg syntes det var rart med Safari i starten siden det var så små vinduer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
sukk
![]() Sv: MacbookPrøv Firefox! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: MacbookMannen sier at Firefox suger ytelse i forhold til Safari, slik at ting går tregere. Det kan sjekkes opp hvor mye ytelse ting bruker et eller annet sted på macen, men jeg husker ikke hvor.
![]() |
#11 |
sukk
![]() Sv: MacbookDem kan jeg ikke hjelpe deg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
sukk
![]() Sv: MacbookMhm, mente flæsh eller noe annet. Jeg måtte installere et-eller-annet for å se nett-TV f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
sukk
![]() Sv: MacbookJeg skjønner ikke hvorfor jeg uttaler meg i denne tråden, jeg er jo helt hjelpeløs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: MacbookMan kan se på cpubruk om man åpner terminalvindu og skriver ps aux, evt top. Da kommer det opp lister, og prosentvis cpubruk. Det er sikkert mulig å få dette grafisk fremstilt også, men jeg aner ikke hvor da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
sukk
![]() Sv: MacbookMan kan også se cpu via Programmer-Verktøy-Aktivitetsmonitor-cpu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MacbookKjenner ikke til problem med trege sider, men har droppet FF for Safari da FF lagde for mye krøll ("dette er pinlig" osv). Begrensninger i.f.t. spill er en fordel for meg, for da blir barna ikke fristet over evne til å legge labbene på min maskin. Funksjoner finner jeg vanligvis ved å søke i lupen øverst til høyre, se i lenken som torsk ga deg, eller google.
![]() |
#19 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Macbook
Flash og Mac er en dårlig kombinasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|