Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvit tatovering? Noen som har erfaringer med det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 18:38   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvit tatovering? Noen som har erfaringer med det?

Siden jeg skal friske opp en gammel en jeg har, lurer jeg på om jeg skal ta en liten tatovering i tillegg.

Kom over "hvit tatovering". Altså tatovering gjort med hvitt blekk istedetfor sort.
Jeg kunne tenke meg et lite tegn på innsiden av armen mot håndleddet. Hva det skal være er jeg litt usikker på, men har vært innom fredsdue, et lite hjerte, en stjerne eller en g nøkkel. Ganske vanlige symboler, men da altså i hvitt.

Gammel 18-07-10, 18:39   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit tatovering? Noen som har erfaringer med det?

Er det ikke vanlig å da bruke en annen farge som skygge?

Gammel 18-07-10, 18:45   #3
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Her er et bilde.
(Nei, ingen skygge).

Gammel 18-07-10, 18:51   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bare sett ren tatovering i gull. Men det var på en ganske brun person og det var kult. Jeg har hvitt i den jeg har på håndleddet, men det er som skyggelegging. Jeg tror du skal være ganske brun i utgangspunktet for at det skal være effektfullt.

Gammel 18-07-10, 18:53   #5
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Man skal bare ane at den er der. Jeg har veldig lys hud.

Gammel 18-07-10, 18:54   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har googlet litt nå - noen er fine - andre ser veldig selvgjorte ut. (f.eks de du la ut synes jeg ikke var pene - men dette var finerer)

Ser litt ut som det er skygge, men det er vel bare fordi det er en fersk tattis, vil jeg tro?

Gammel 18-07-10, 18:58   #7
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Og jeg mener akkurat det omvendte!
Ja, den var tydelig hoven.

Gammel 18-07-10, 19:02   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er vanligvis ikke en tatoveringsperson, men synes de Trulte la ut var fine, faktisk.

Hilsen førtiårskrisen.

PS. Ville ikke hatt fredsdue da.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 20:58   #9
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Har googlet litt nå - noen er fine - andre ser veldig selvgjorte ut. (f.eks de du la ut synes jeg ikke var pene - men dette var finerer)

Ser litt ut som det er skygge, men det er vel bare fordi det er en fersk tattis, vil jeg tro?

Det der ser da ut som en branding (svimerke)?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 21:07   #10
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Det der ser da ut som en branding (svimerke)?

ja, når den er ny ser den ut som det.

Gammel 27-07-10, 10:40   #11
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Der jeg fant dette bildet, sier de at helt lys hud fungerer best til hvite tatoveringer. Om du blir brun vil visst fargen dekke over mye av tatoveringen fordi brunpigmentene ligger i hudlagene over tatoveringen:
http://www.dance.net/topic/5105011/1...tml&replies=21

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.