Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg ønsker meg tips fra hobbyreisearrangører!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-10, 17:50   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg tips fra hobbyreisearrangører!

Vi har allerede begynt å snakke om neste års sommerferie. Vi planlegger tur for hele familien på fem (barna vi da være 8, 15 og 17). Vi vil reise rett etter St.Hans og være borte i to-tre uker.

Vi har litt ulike ønsker for ferien: Lillesøster (nå 7) ønsker seg mest av bading og fin sandstrand. Tenåringene vil i tillegg gjerne ha kultur og historie og muligens litt byliv.

Helsa mi setter en stopper for lange flyturer. Jeg tror ikke det er særlig aktuelt å reise ut av Europa. Jeg er også avhengig av at flyplassen ikke er langt unna bosted (eventuelt trenger jeg et par dagers hvile i nærheten av der vi lander med fly før jeg kan reise videre). Lange buss- eller togturer er heller ikke aktuelt.

Foreløbig har Italia utpekt seg som veldig aktuelt (men vi vet ikke hvor i Italia), men vi er absolutt åpne for andre forslag også. Er det lurest å bo på en plass hvor man tar dagsturer fra, eller skal vi satse på å besøke flere steder?

Vi vil reise fra Gardermoen, Rygge eller Torp.

Forslag?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.