|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Har du kjøkkenbord | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
114 | 63,33% |
Nei, vi har kjøkkenøy med spiseplass |
4 | 2,22% |
Nei, vi bruker spisebordet |
58 | 32,22% |
Nei, vi bruker noe annet |
4 | 2,22% |
Dustepoll |
0 | 0% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere kjøkkenbord?Etter å ha lest en annen tråd her kom jeg til å tenke på at vi er de eneste i nabolaget jeg kan komme på som har kjøkkenbord. Sist redigert av Myrull : 20-07-10 kl 18:20. Årsak: Skrivefeil. Igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har ikke kjøkkenbord fordi vi ikke har plass, men vi har åpen kjøkkenløsning ut til stua med spisebordet rett utenfor/i forlengelsen av kjøkkenet.
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har stort kjøkken, så vi har spisestuebordet og tilhørende sjenk der. Har plass til 14-16 stykker rundt bordet når ekstraplatene er i.
![]() |
#4 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?
Ditto.
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har kjøkkenbord på kjøkkenet, åpen løsning til spisestuen med spisestuebord og stoler. Vi bruker kjøkkenbordet til hverdags, og spisestuen i helgene og når vi har gjester.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har også åpen løsning ut til stua, med spisestuebordet rett utenfor kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Nei. Er det utrendy med kjøkkenbord? Jeg trodde tvert imot at det var in å samles på et stort kjøkken, jeg. Jeg skulle gjerne hatt et digert kjøkken med spisebord, mye heller det enn spisestue, jeg skjønner ikke hva folk skal med spisebord i stua. Mye koseligere på et kjøkken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg vil ha stooort spisebord til gjester siden jeg liker å invitere til middag, men det må vi rett og slett ha i stua siden det ikke er plass på kjøkkenet. Der har vi kjøkkenbordet til oss fire, mens spisebordet rommer 12 stk.
![]() |
#9 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke det altså. Jeg bare registrerte at jeg kjenner veldig mange som ikke har det, som bor i forholdsvis nye/nyoppussede boliger. Så da tenkte jeg kanskje at det ikke er prioritert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Men vi har en liten kjøkkenøy med spiseplass da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Ja, men det står i stua. Har liten plass og ikke plass til noe på kjøkken og heller ikke et stort spisestuebord. Vi sliter når vi får gjester, men skal snart bygge og da blir det andre boller. Hvilke boller det blir, er jeg ennå ikke sikker på.
![]() |
#12 |
intro
|
![]() |
![]() |
#13 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Nei vi har ikke kjøkkenbord nå.hadde det men har for lite kjøkken. Så har spisebodet mitt i stua.. Flyttet tv`en inn på ene soverommet nede å laget tvstue. Til nybygget kommer opp.Da skal jeg ha kjøkken med kjøkkenbord
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Ja et stort kjøkkenbord med dekkeplass til 14 og spisestue med dekkeplass til 14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?VI har bord på kjøkkenet. Egentlig ønsker jeg å lage åpen løsning og bruke spisebordet, men Mr. Che sier jeg roter for mye på kjøkkenet til å ha slikt
![]() |
#17 |
tankefull
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Ja vi har kjøkkenbord. Vi kan dekke til 12-14 personer på kjøkkenet når platene er lagt i bordet. I tillegg har vi kjøkken øy (halvøy) med spiseplass til 3-4 personer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
En som trener
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Ja, vi har både kjøkkenbord der vi spiser hverdagsmåltidene og et spisestuebord der vi spiser når vi har gjester (og som ellers altfor ofte er fullt av diverse greier). Helt tullete når vi har såpass liten plass som vi har, synes jeg, og ville i retrospekt valgt annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|