|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Chartertur i september - hvor skal vi dra?Vi - dvs Jeg, Mr. che og gutta boys + min mor med kjærest skal til "syden" i september. Vi tenker å reise rundt 18.september - min mor og kavaler skal være der i to uker - vi i en uke.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Chartertur i September - hvor skal vi dra?Hvor barnevennlig trenger dere? Hvor mye charter tåler dere?
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Chartertur i september - hvor skal vi dra?Vi trenger ikke så veldig barnevennlig. Gutta faller ikke for bamseklubber og sånn (og det er helt greit, jeg vil gjerne være med dem) det bør helst være barnebasseng og ikke et festehotell - men ellers så har vi få krav. Det kan godt være veldig charter, så lenge vi ikke blir tvunget til å være med. (Jeg synger ikke hotellsangen, liksom)
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Chartertur i september - hvor skal vi dra?Er Mallorca varmt nok i september? Jeg har vært mye på Kreta i september/oktober, og det er supert, men det er litt lenger sør, eller kanskje ikke?
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chartertur i september - hvor skal vi dra?Kypros er veldig fint i september. Godt og varmt, men ikke fullt så varmt som i august. Her har både StarTour og Ving kjempefine anlegg. Både Aya Napa og Fig Tree Bay er fine plasser |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chartertur i september - hvor skal vi dra?Vi skal til Mallorca i september. I forhold til værstatistikker så skal det være varmt og fint nok.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Chartertur i september - hvor skal vi dra?Jeg har vært på både Kreta og Kypros i september og kan varmt anbefale begge.
![]() |
|
|